מידע נוסף

מותג:Pipe Dream

אביזר:ויברטור יונק ורוטט

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:25.4 ס"מ

אורך חדירה:13 ס"מ

קוטר מירבי:3.8 ס"מ

עשוי מ:TPE + סיליקון

עמידות במים:עמיד במים

טעינה:נטען

מצבי יניקה:3 מצבי יניקה

670.00

ויברטור יונק ועוצמתי תוצרת המותג האמריקאי Pipe Dream.

תיאור

Pipe Dream – התענוג האולטימטיבי

חווי הנאה אולטימטיבית עם ויברטור מדהים וחדשני זה של יצרנית צעצועי המין האמריקאית, Pipedream. צעצוע זה מדמה מין אוראלי ומשלב פונקציות יניקה ורטט כאחד. אתה יכול להשתמש בכל הפונקציות הללו ביחד או בנפרד, בהתאם להעדפתך. עם ארבעת המנועים החזקים שלו, ויברטור זה מאפשר לך ליהנות משלוש פונקציות יניקה, 7 תנועות לשון, 7 מצבי תנועה ו-10 מצבי רטט עם זווית מעוקלת לגירוי מדויק של נקודת G. ניתן ליהנות גם מתחושת יניקה ייחודית עם שתי הכוסות המצורפות, כאשר הכוס הראשונה יוצרת אפקט ואקום והכוס השנייה משלבת פעולת סיבוב וליקוק של הלשון.

להלן הפונקציות השונות וכיצד להשתמש בהן:
– תנועת לשון: לחץ על לחצן ההפעלה כדי להפעיל/לכבות. לחץ כדי לעבור בין 7 מצבי לשון. לחץ לחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה כדי לכבות את המכשיר.
– רטט: לחץ לחיצה ארוכה על לחצן הרטט כדי להפעיל את מצב הרטט. לחץ שוב כדי לעבור בין מצבי רטט. לחץ לחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה כדי לכבות את המכשיר.
– יניקה: לחץ לחיצה ארוכה על כפתור היניקה כדי להפעיל את מצב היניקה. לחץ שוב כדי לעבור בין מצבי יניקה. לחץ לחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה כדי לכבות את המכשיר.

תחזוקה ושימוש:
– מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים להנאה מרבית ולהעצמת התחושה.
– לאחר השימוש, נקה היטב את הוויברטור עם מים וסבון עדין או חומר ניקוי מיוחד. הניחו לצעצוע להתייבש לפני אחסונו בחזרה באריזתו.
אין ספק שמוצרי המין של Pipedream הם האובייקט הכי חם ומבוקש בשוק. וההוכחה המוחלטת לכך היא הויברטור המדהים Pipe Dream-The Ultimate Pleasure. הכל בו מתקשר לתת לך את ההנאה הכי גבוהה בזמן המיניות שלך. הוא מציע לך לחוות ייחודיות עם פונקציות יניקה, תנועות לשון ורטט, והכל בכלי עיסוי אחד. הויברטור מצויד בארבעה מנועים חזקים שמאפשרים לך לבחור את הפונקציה שהכי מרגשת אותך ולתפוס בידך את השליטה המוחלטת על העיסוי שלך.

הפונקציה הראשונה היא תנועות הלשון. לחיצה על כפתור ההפעלה מתחילה את הפעולה ומתחילה לתת לך תחושה כאילו אתה מקבל יילודה מרגשת של הלשון. ועם כפתור ההפעלה תוכל לשנות את 7 מצבי התנועה של הלשון על ידי לחיצה קצרה, או לכבות את המכשיר בלחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה.

הפונקציה השנייה היא רטט. לחיצה ארוכה על כפתור הרטט מפעילה את הרטט ומתחילה לתת לך תחושה חושנית ומרגשת. ועם כפתור ההפעלה תוכל לשנות את 10 מצבי הרטט השונים של המכשיר על ידי לחיצה קצרה, או לכבות את המכשיר בלחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה.

הפונקציה השלישית היא יניקה. לחיצה ממושכת על כפתור היניקה מפעילה את היניקה ומתחילה לתת לך תחושה עמוקה של הנאה. ועם כפתור ההפעלה תוכל לשנות את 7 מצבי היניקה השונים של המכשיר על ידי לחיצה קצרה, או לכבות את המכשיר בלחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה.

בנוסף לפונקציות המרכזיות, הויברטור מגיע עם שני כוסיות מיוחדות שיכולות להגביר את ההנאה שלך. הכוסית הראשונה יוצרת ואקום לואגינה שיכולה להעניק לך תחושה של בינגו אמיתית. והכוסית השנייה משלבת בין לשון מלקקת ורוטטת שיכולה להעניק לך הנאה עוצרת נשימה. כל זה בזכות המנועים החזקים של הויברטור שמספקים לך עוצמה ותוצאות מרהיבות.

שימוש במוצרי המין מחייב תחזוקה ושימור נכונים. כדי להבטיח שתמיד תיהנה מהמכשיר במקסימום התנאים האידיאליים, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים במהלך השימוש. זה יסייע לשמירה על הבריאות שלך וישפר את התחושה שלך. לאחר השימוש, יש לרחוץ היטב את הויברטור במים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר הניקוי, יש להתיר לויברטור להתייבש לפני שמחזירים אותו לאריזה שלו. זה יגן על הויברטור ויאריך את חייו התפקודיים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור העונג האולטימטיבי”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן