מידע נוסף

מותג:Fleshlight

אביזר:פלשלייט

עשוי מ:SuperSkin

דוגמנית:Kendra Sunderland

טקסטורה:Angel

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

499.00

הפלשלייט המקורי של הדוגמנית Kendra Sunderland בטקסטורת Angel מסדרת Fleshlight Girls.

תיאור

פלשלייט המקורי מסדרת הדוגמניות המעוצבות על פי מבנה גופה של שחקנית הפורנו Kendra Sunderland. הדגם המיוחד בטקסטורת ה-Angel נוצר במיוחד עבור Kendra Sunderland ומציע חווית גמירה ייחודית ומהנה. הפלשלייט מומלץ לגברים שמחפשים לשדרג את ההנאה שלהם ולחוות גמירה שונה ומרתקת.

כדי לשמור על הפלשלייט במצב הטוב ביותר, יש לשטוף אותו היטב עם מים חמימים או פושרים. כדאי להימנע משימוש בסבון ידיים או כל תכשיר אחר שיכול לגרום לנזק לחומר ה-CyberSkin של הפלשלייט.

חשוב לדעת כי הפלשלייט המקורי נחשב לאחד המוצרים הנפוצים והאיכותיים ביותר בעולם. על מנת לוודא את איכותו והמקוריות של המוצר, ניתן לבצע כמה בדיקות פשוטות לאחר הרכישה. כדאי לוודא שעל גבי האריזה מופיע דגל האיחוד האירופי וכיתוב שהמוצר נוצר בסביליה, ספרד. כמו כן, כדאי לוודא שיש שתי מדבקות עם אפקט החזר אור בפתח העליון של הקופסא ושהשרוול בעל הטקסטורה המבוקשת.

בסופו של דבר, הפלשלייט המקורי מציע חווית גמירה משובחת ויכול להיות מוצר מושלם עבור גברים שרוצים להעניק לעצמם חוויה מרעננת ומשונה.
הפלשלייט המקורי מסדרת הדוגמניות המעוצבות הוא פלשלייט בדגם ה-Angel, שנוצר במיוחד עבור Kendra Sunderland. הפלשלייט הזה מאפשר חווית גמירה מענגת ומפנקת, שונה מהדגמים האחרים. מומלץ במיוחד לגברים שמחפשים לשדרג את ההנאה שלהם ולחוות גמירה ייחודית.

הפלשלייט מונגש בצורה מושלמת ומדויקת לגוף של Kendra Sunderland, שחקנית הפורנו הידועה. הטקסטורה המיוחדת של ה-Angel מעניקה תחושות בלתי נשכחות ומענגות, מאפשרת גירוי מדויק ומחזק את החוויה המינית. הפלשלייט עשוי מחומר ייחודי הנקרא CyberSkin, שמחליק ומרגיש כמו עור אמיתי, ומקנה לחוויה נוסח ייחודי.

חשוב לציין שתחזוקה נכונה של הפלשלייט חיונית כדי לשמור על איכותו ועל חווית השימוש. לאחר כל שימוש, יש לשטוף היטב את הפלשלייט במים חמימים או פושרים בלבד. חשוב להימנע משימוש בסבון ידיים או בכל תכשיר אחר, כדי למנוע פגיעה בחומר ה-CyberSkin של הפלשלייט.

כדי לוודא שרכשתם פלשלייט מקורי ואיכותי, כדאי לבדוק כמה דברים. ראשית, ודאו שעל גבי האריזה מופיע דגל האיחוד האירופי וכיתוב המציין שהמוצר נוצר בסביליה, ספרד. בנוסף, בדקו אם יש שתי מדבקות עם אפקט החזר אור בפתח העליון של הקופסא, והן מסומנות בשם "Security". ולא פחות חשוב, בדקו שהשרוול של הפלשלייט עשוי בדיוק לפי הטקסטורה שהזמנתם.

הפלשלייט המקורי הוא אביזר בעל שיעור הזיופים והחיקויים הגבוה ביותר בשוק. עם הפלשלייט הזה, תוכלו להיות בטוחים שאתם קונים מוצר איכותי, יעיל ומספק. האם תרצו לשדרג את החוויה המינית שלכם ולחוות גמירה מפנקת ומענגת? אז הפלשלייט המקורי של Kendra Sunderland הוא הבחירה המושלמת עבורכם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלשלייט Fleshlight – Kendra Sunderland”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן