מידע נוסף

מותג:XR Brands

אביזר: מזרק מסיליקון רפואי להזרקת חומר סיכוך

רצועה עשויה מ:ABS / SILICONE

149.00

מזרק מסיליקון רפואי להזרקת חומר סיכוך מבית יצרנית אביזרי סאדו המובילה XR BRANDS

תיאור

"מזרק לובריקנט איכותי למשחקים אנאליים ווגינאליים מסדרת Master Series מבית מותג אביזרי הסאדו המובלה בעולם XR BRANDS"
מזרק לובריקנט איכותי למשחקים אנאליים ווגינאליים מסדרת Master Series מבית מותג אביזרי הסאדו המובלה בעולם XR BRANDS

משחקי הסאדו הם חלק בלתי נפרד מחייהם של אנשים המעוניינים בחוויות חדשות ומאתגרות בספירת התשוקה המינית. אחד האביזרים החיוניים ביותר למשחקי הסאדו הוא המזרק לובריקנט. המזרק הוא כלי שמשמש להזרקת נוזל למערכת המין על מנת להקל על כניסתו שלפריט או חומר מסוים לגוף.

המזרק לובריקנט מסדרת Master Series של חברת XR BRANDS הוא אחד המזרקים האיכותיים והמובילים בשוק הסאדו. המזרק מיוצר מחומרים איכותיים ועמידים לאורך זמן, מה שמבטיח תמיכה ואמינות במהלך השימוש. המזרק כולל ראש מיוחד המאפשר הזרקת הלחות באופן יעיל ומדויק, ומגוון של רמות לחות שונות לבחירה.

המזרק מתאים לשימוש במשחקים אנאליים ווגינאליים, ומתאים גם לשימוש עצמי ולשימוש זוגי. הוא מספק חוויה מושלמת של לחות וחלקות, מה שמעניק נוחות וסיפוק מרבי במהלך השימוש. המזרק מתאים לשימוש עם כל סוגי הלובריקנטים והשמנים, וניתן לנקותו בקלות לאחר השימוש.

אז אם אתם מחפשים מזרק לובריקנט איכותי למשחקים אנאליים ווגינאליים, מצורף עם ראש יעיל ומגוון רמות לחות, אז המזרק מסדרת Master Series מבית XR BRANDS הוא הבחירה המושלמת עבורכם. תתחילו לחוות חוויות חדשות ומרתקות בחייכם ותוסיפו עוד עומק ותשוקה למשחקי הסאדו שלכם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מזרק מסיליקון רפואי להזרקת חומר סיכוך מבית XR BRANDS האמריקאית”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן