מידע נוסף

כמות:250 מ

תכשיר:חומר סיכוך בסיס סיליקון

מותג:Perfect glide

100.00

נוזל סיכה איכותי על בסיס סיליקון תוצרת כחול לבן.

תיאור

נוזל סיכה על בסיס סיליקון הוא תכשיר חדשני המיוצר על ידי חברת PERFECT GLIDE. התכשיר עובר פיקוח ואישור משרד הבריאות, מה שמבטיח את איכותו ובטיחותו. נוזל סיכה זה מותאם במיוחד לשימוש במגוון רחב של מטרות ופעילויות, והוא מספק חווית החלקה מושלמת. עם נוזל סיכה זה, תוכלו ליהנות מתחושה נעימה וחלקה בכל פעם שתשתמשו בו. התכשיר מתייבש מהר ואינו דביק, מה שהופך אותו לפתרון מושלם בשעת הצורך. לכן, אם אתם מחפשים תכשיר איכותי ומהיר לשימוש, נוזל סיכה על בסיס סיליקון מבית PERFECT GLIDE הוא הבחירה המושלמת עבורכם.
הנוזל סיכה על בסיס סיליקון, המיוצר על ידי חברת PERFECT GLIDE, הוא תכשיר מופלא שמביא לנו את החוויה הכי טובה ונעימה בזמן סקס. הוא מיוצר בפיקוח ובאישור משרד הבריאות, מה שמבטיח לנו איכות גבוהה ובטיחות מוחלטת לשימוש.

נוזל סיכה הוא תוסף חשוב בזמן המין, שמבצע תפקיד מרגיע ומשפר את חוויית המין. הסיכה המעולה של PERFECT GLIDE מסייעת להקל על החרמש, מקנה לחץ נוסף ומוסיף נוחות לשני הצדדים. כמו כן, היא מסייעת למניעת כאבים וגירויים במהלך המין ומשפרת את החוויה הכללית של הזוג.

איכות הנוזל סיכה של PERFECT GLIDE מעולה, וכך גם תחושת החלקות והחלקות שהיא מעניקה. היא לא גורמת לגירויים או לחומציות במהלך השימוש, ומתאימה לכל סוגי העור. כמו כן, היא נמצאת באריזה ידידותית לסביבה ונוחה לשימוש.

בסיכום, נוזל סיכה על בסיס סיליקון מבית PERFECT GLIDE הוא בחירה מצוינת למי שמחפש תכשיר איכותי ובטוח לשימוש בזמן המין. הוא מסייע לשדרג את חוויית המין ומעניק נוחות ושפע בזמן התקשורת המינית. בקניית נוזל סיכה מבית PERFECT GLIDE, אתם מבטיחים לעצמכם חוויה איכותית ומרשימה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “חומר סיכה בסיס סיליקון 250 מ"ל מבית PERFECT GLIDE”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן