מידע נוסף

אביזר:כפפות סאטן מבית Obsessive

מידה: One Size

צבע: שחור

110.00

כפפות סאטן עד המרפקים, סקסיות ורומנטיות.

תיאור

הרכב הבד של מאמר זה הוא 85% פוליאמיד ו-15% אלסטן.
הרכב הבד של מאמר זה הוא 85% פוליאמיד ו-15% אלסטן. הפוליאמיד הוא סוג של סיב סינתטי המיוצר מחומרי גלם כימיים. הפוליאמיד מציע יכולות מכניות יוצאות דופן והוא עמיד בפני חום ובפני חומציות. מכיוון שהפוליאמיד הוא חומר סינתטי, הוא גם ניתן לשימוש בתעשיית האופנה כחומר טכני לייצור בגדים תחתונים, בגדים ספורט ובגדים יומיומיים.

האלסטן הוא חומר המשמש ליצירת אזורים מתיחה בבדים ובגדים, כך שהם נשארים נוחים ונעימים ללבישה. האלסטן מסייע בשמירה על תצורת הבגד ובמניעת התעכבותו בזמן השימוש. בנוסף, האלסטן מקנה לבגד את היכולת להתמודד עם תנודות הגוף ולהתאים למידה אישית לכל אדם.

בשילוב בין הפוליאמיד לאלסטן ברכב הבד, מתקבל בד חזק, עמיד וגמיש. הוא מספק יציבות מכנית מעולה ושומר על מראהו ותצורתו של הבגד לאורך זמן. בנוסף, הגמישות של הבד מקנה לו נוחות מרבית ויכולת להתאים לגוף בצורה אישית. בד זה הוא בחירה מצוינת לשימוש בבגדים שונים, כולל בגדי תחתון, בגדי ספורט ובגדים יומיומיים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “כפפות סקסיות Miamor”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן