מידע נוסף

מותג:Fun Factory

עשוי מ:סיליקון רפואי

אורך:5.8 ס"מ

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמידות מלאה במים

195.00

תיאור

FUN CUP הינו מוצר ייחודי שמתאים לנשים שרוצות להימנע משימוש בטמפונים או בפדים ותחבושות בתקופת הוסת. מהותו של ה- FUN CUP היא קאפ עשוי סיליקון המתקבל כמו טמפון ומותאם ארגונומית לשימוש בתוך הנרתיק. הקאפ מגיע עם חוברת הסבר ונרתיק אחסון אנטיבקטריאלי. עשוי מסיליקון ברמה איכות רפואית היפואלרגנית, וניתן להשתמש בו עד 12 שעות בתוך הגוף.

החברה Fun Factory היא יצרנית אביזרי מין שנוסדה בשנת 1998 בגרמניה. החברה הייתה החלוצה בייצור מוצרי סיליקון רפואי ויצירת מוצרים מין מסיליקון. היוצרת של החברה היא Smart Ball המפורסם. כיום, Fun Factory היא אחת מהחברות המובילות בייצור אביזרי מין מסיליקון איכותי בעולם. המוצרים מיוצרים במפעלי החברה בגרמניה והחברה זכתה בפרסים רבים על עיצובם המיוחד של המוצרים.
Fun Cup הינו מוצר ייחודי שמתאים לנשים שרוצות להימנע משימוש בטמפונים או בפדים ותחבושות בתקופת הוסת. ה-Fun Cup הוא קאפ רב פעמי שניתן להכניס לתוך הנרתיק, בדומה לטמפון. הקאפ מותאם ארגונומית על מנת להתאים לשימוש בתוך הנרתיק.

הערכה כוללת חוברת הסבר שמסבירה איך להשתמש בקאפ ונרתיק אחסון אנטיבקטריאלי.

ה-Fun Cup עשוי מסיליקון ברמה איכות רפואית היפואלרגנית, וניתן להשתמש בו עד 12 שעות בתוך הגוף.

Fun Factory היא יצרנית אביזרי מין הנוסדה בשנת 1998 בגרמניה. החברה החלה כחברה קטנה לייצור מוצרי סיליקון והייתה החלוצה בתחום אביזרי המין המיוצרים מסיליקון רפואי. החברה יצרה ויברטורים וביצי אהבה מסיליקון רפואי, והמציאה את ה-Smart Ball המפורסם. כיום, Fun Factory היא אחת החברות המובילות בעולם בייצור אביזרי מין מסיליקון איכותי במיוחד, והיא זכתה בפרסים רבים על עיצוב המוצרים וחדשנותם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פאן קאפ תוצרת גרמניה Fun Factory – Size A+B”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן