מידע נוסף

מותג:Sono

אביזר:פלאג אנאלי שחור חלול

אורך כולל:8.5 ס"מ

אורך חדירה:7.7 ס"מ

קוטר מירבי:4.3 ס"מ

קוטר חור פנימי:1.8 ס"מ

עשוי מ:TPE

עמידות במים:עמידות במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

160.00

פלאג מיוחד מסדרת Sono מבית Shots ההולנדית

המלאי אזל

תיאור

פלאג אנאלי זה הינו פלאג ייחודי בעולם מסדרת Sono המוביל מהפיכה חדשנית בעולם הפלאגים האנאליים. הפלאג עשוי TPE ברמה הגבוהה ביותר של יצרנית אביזרי המין ההולנדית Shots ומגיע בצורת קונוס המתרחב בשלוש דרגות לחדירה קלה ונעימה. מרכז הפלאג מכיל חור בקוטר של 1.8 ס"מ המאפשר להכניס לתוכו חומר סיכה לשדרוג החוויה.

לשמירה על הפלאג ושימושו המומלץ הם:
1) בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולשפר את התחושה.
2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש לפני שמירתו בקופסא.
3) כדי לשמור על איכות הפלאג ולהאריך את חייו השימושיים, מומלץ לא להשתמש בו תחת מים או לשטוף במכונת כלים. יש לנקות את הפלאג בעדינות עם מטלית רכה ולהימנע משימוש בחומרי ניקוי כימיים חזקים שיכולים לפגוע בחומר הסיכה או בחומר הגוף של הפלאג.
4) יש לאחסן את הפלאג במקום יבש ומוצל למניעת נזק מזיעה או קרני השמש.
5) חשוב להימנע מנקודת רכישה של הפלאג מכניסת אבקה או חומרים זרים שעשויים לפגוע בפעולתו. מומלץ לשמור את הפלאג באריזתו המקורית או בתיק אחסון מיוחד.
6) במידת הצורך, ניתן למרוח מעט ג'ל לימון או חמאת גוף על הפלאג לחווית מרעננת וחלקה יותר.

בסופו של דבר, פלאג אנאלי הוא אביזר מין באיכות גבוהה המתאים לכל משתמש. בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת והחומרים האיכותיים שבו, הפלאג מספק חוויה מהנה ובטוחה. בזכות הקונוס הגמיש והדרגות השונות של החדירה, ניתן להתאים את הפלאג לצרכים והעדפות המשתמש. עם השימוש הנכון והאחזקה המתאימה, הפלאג יחזיק לאורך זמן ויספק תענוג מתמיד.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי שחור מיוחד חלול גודל Sono- Tunnel Plug S”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן