מידע נוסף

מותג:Svakom

אביזר:ויברטור נטען

מצב רטט מיוחד:Intelligent Mode

מצבים לבחירה:7 מקצבי רטט | 5 עוצמות רטט - 35 מצבים

אורך כולל:19.5 ס"מ

אורך חדירה:11.5 ס"מ

קוטר מירבי:3.7 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

זמן טעינה רגיל:1.5 שעות

זמן עבודה:2 שעות

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

425.00

ויברטור פרימיום נטען עשוי סיליקון ממותג אביזרי המין האמריקאי Svakom.

תיאור

ויברטור פרימיום דגם Barbara הוא מוצר משולש של נקודת הג'י, הנרתיק והדגדגן של המותג האמריקאי Svakom. הויברטור מגוון ומתקדם, המציע עיסוי ממוקד של האזורים הרגישים ביותר. הוא מגיע עם 2 מנועי רטט בקצה החודרת ובקצה החיצונית המעניקים תחושות עיסוי משולשות ומרגיעות.

הזרוע החודרת של הויברטור מעוצבת בבליטות ושקעים שיצירת חיכוך גדול יותר וחוויות עיסוי מוגברות. באמצעות כפתורי שליטה פשוטים ונוחים, ניתן לבחור מתוך 7 מקצבים שונים וכל מקצב מגיע עם 5 דרגות שונות של עוצמת רטט. סה"כ, ישנם 35 אפשרויות רטט שונות לבחירה.

בנוסף, הויברטור מציע מקצב נוסף בשם Intelligent mode שנוצר בתהליך מחקר ממושך במעבדות Svakom. מקצב זה מתחיל בעיסוי עדין ועדין ומתקפיץ ומתחזק בהתאם להתקדמות המשחק ומביא לשיא המהנה של אורגזמה.

לשמירה ושימוש תקין בויברטור, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים ולשטוף אותו עם מים נקיים וסבון לאחר השימוש. כמו כן, יש להשתמש בחומרי ניקוי מיוחדים למוצרי מין. חשוב לשים לב שמוצרי המותג Svakom יש לרכוש רק מספקים מורשים באירופה וארה"ב, כדי להימנע מרכישת מוצרים מזוייפים שמוכרים באתרי מסחר סיניים.

המותג Svakom הוקם בשנת 2012 והוא מציע מגוון רחב של מוצרים בעיצוב מודרני ואלגנטי. החברה זכתה בפרסים רבים בתחום העיצוב ותערוכות אביזרי המין, והמוצרים שלה נמכרים ביותר מ-70 מדינות ברחבי העולם.
הויברטור פרימיום דגם Barbara של Svakom הוא מוצר מרהיב שמספק חוויה מינית מושלמת לנשים. עם עיצוב אלגנטי ומודרני, הויברטור משלב בין עיסוי ממוקד לבין גירוי מרגש על גבי נקודות הג'י, הנרתיק והדגדגן.

הויברטור מגיע עם שני מנועי רטט הממוקמים בקצהות הזרוע החודרת והחיצונית. המנועים המתקדמים מספקים עיסוי מדויק ומדויק לאזורים הרגישים ביותר. בנוסף, הזרוע החודרת מעוצבת עם בליטות ושקעים המייצרים חיכוך גדול יותר, מעניקים חווית הנאה מרגשת.

לצורך הנוחות שלך, הויברטור מצויד בכפתורי שליטה פשוטים ונוחים. באמצעותם, תוכלי לבחור מבין 7 מקצבים שונים ולהתאים את עוצמת הרטט לפי העדפותיך. עם 35 אפשרויות רטט שונות, תוכלי ליהנות מחוויה מרתקת ומרגשת בכל פעם מחדש.

מובילים טכנולוגיה חדשנית בתחום, הויברטור מציע גם מקצב נוסף בשם Intelligent mode. מקצב זה פותח בעזרת מחקר ממושך בקרב הנשים, ומספק עיסוי ועניגה עדינים המתחזקים בהדרגה עד ההגעה לאורגזמה. המקצב האינטיליגנטי יכול להפוך חווית השימוש למרתקת ומותאמת אישית.

לשמירה על הויברטור והשימוש בו לאורך זמן, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור במים נקיים ומעט סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין. יש לוודא שהויברטור יתייבש לגמרי לפני שמחזירים אותו לקופסא.

חשוב לציין שמוצרי המותג Svakom יש לרכוש באתרי מסחר או בחנויות המייבאות את המוצרים מספקים מורשים באירופה וארה"ב. למרבה הצער, ישנם זיופים רבים של מוצרי Svakom בעיקר באתרי המסחר הסיניים. כדי להבטיח את האיכות והביצועים המקסימליים של הויברטור, מומלץ לרכוש אותו ממקורות אמינים ומוסמכים.

Svakom הוא מותג מוביל בתחום מוצרי המין. מאז הוקמו בשנת 2012, הם מצליחים להציע מוצרים בעלי עיצוב מודרני ואלגנטי המזכירים פריטי עיצוב גם מחוץ לתחום של מוצרי המין. החברה זכתה בפרסים רבים ומוכרת ביותר מ-70 מדינות ברחבי העולם. ההצלחה של Svakom מובילה לקניה בטוחה ומהנה של מוצריהם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור נטען Barbara Red”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן