מידע נוסף

מותג:Seven creations

אביזר:ויברטור פנינים נטען

מצבים לבחירה:3 מצבים מאלץ ו 3 מהירויות סיבוב

אורך כולל:26.5 ס"מ

אורך חדירה:13 ס"מ

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

טעינה:טעינה באמצעות כבל USB

599.00

ויברטור פנינים עוצמתי נטען מסליקון איכותי מבית יצרנית האביזרים Seven Creations

תיאור

ויברטור מסיליקון משי נעים במיוחד, אשר מיוצר מחומרים איכותיים ומתכתיים. הויברטור מסדרת e-rabbit הוא פיתוח חדש בשוק הויברטורים ומציע איכות חומר מעולה. הויברטור מגיע עם כבל USB לטעינה, מה שמאפשר שימוש נוח וקל בו, ללא צורך בסוללות. הוא כולל 3 מהירויות רטט שונות, הניתנות לשליטה בקלות ובנוחות על ידי הכפתורים בבסיס הויברטור. בנוסף, בזכות החומר הסיליקון האיכותי, הויברטור עובד בצורה עוצמתית ושקטה.

לשמירה על הויברטור ושימוש נכון, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. זה יסייע בהגברת ההנאה ובשמירה על התחושה המרגשת. לאחר השימוש, יש להוריד את הסוללות ולשטוף את הויברטור במים נקיים ומעט סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרים מיניים. יש להשאיר את הויברטור לייבש לפני החזרתו לאריזה.
הויברטור הינו מוצר בטיחותי לשימוש פנימי ומסייע בשיפור הרגשת הנאה והרפיה הספציפית לכל אדם. כדי לשמור על תחושת הניקיון והשימור הטוב של הויברטור, יש מספר הוראות חשובות לאחזקה ושימוש.

לפני השימוש, מומלץ לנקות את הויברטור בעדינות עם מים נקיים וסבון עדין, או להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. ניתן לשטוף את הויברטור ולאחר מכן להשתמש במגבת יבשה כדי להסיר את הלכלוך ולהתיבש בטוב.

לאחר השימוש, חשוב להוציא את הסוללות מהויברטור ולשטוף אותו במים נקיים וסבון עדין. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין על מנת להתיחס אליו בצורה מדויקת. יש להשתמש במגבת יבשה ולהתיבש בטוב לפני השמירה באריזה המקורית.

השימוש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים מומלץ במיוחד בזמן השימוש בויברטור, כך שניתן להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה והניקיון של המוצר.

בכדי להבטיח את שמירת הויברטור לאורך זמן, מומלץ לשמור אותו באריזה המקורית שלו או באריזה מתאימה אחרת שתשמר אותו מפני שריטות ונזקים.

אנו ממליצים לעקוב אחרי הוראות האחזקה והשימוש המפורטות כאן ובמדריך המצורף עם המוצר על מנת להבטיח את שימור הויברטור במצב הטוב ביותר ואת השימוש המרגיש והנעים לאורך זמן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פנינים עוצמתי נטען מסליקון e-rabbit Classic”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן