מידע נוסף

מותג:Excelent Power

אביזר:פלאג אנאלי חלול

עמידות במים:עמידות במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

149.00

פלאג מיוחד חלול לחוויה חדשה מבית Excelent Power

המלאי אזל

תיאור

פלאג אנאלי הוא פלאג ייחודי שמציע מהפכה חדשנית בתחום הפלאגים האנאליים. מוצר זה עשוי באיכות גבוהה מסיליקון, והוא מיוצר על ידי יצרנית אביזרי המין Excelent Power. הפלאג מעוצב בצורת קונוס ומתרחב בשלוש דרגות כדי לאפשר חדירה קלה ונעימה. המרכז של הפלאג מכיל חור בקוטר של 1.8 ס"מ, המאפשר להכניס חומר סיכה לשדרוג ושיפור החוויה האינטימית.

אחזקה ושימוש:
– מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
– לאחר השימוש, יש לשלב בזהירות את הסוללות ולשטוף את הפלאג במים ומעט סבון או חומר ניקוי מיועד לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, יש להניח את הפלאג להתייבש לפני החזרתו לקופסא.
הפלאג אנאלי מבית Excelent Power הוא לא רק פלאג רגיל, אלא פלאג ייחודי בעולם הפלאגים האנאליים. בעזרת חומרים איכותיים ועיצוב מתקדם, הפלאג מספק חוויה חדשנית ומהנה ביותר.

הפלאג עשוי מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר, המבטיח גמישות ונוחות בשימוש. בנוסף, הפלאג מתכוונן על ידי שלוש דרגות לחדירה קלה ונעימה, מה שמבטיח חוויה נוספת לכל משתמש.

הפלאג מגיע עם חור במרכזו לכל אורך הפלאג, בקוטר של 1.8 ס"מ. החור הזה מאפשר להכניס לתוך הפלאג חומר סיכה לשדרוג החוויה האינטימית והמינית. כך, ניתן להתאים את הפלאג לצרכים ולהעדפות המשתמש.

כדי לשמור על הפלאג במצב הטוב ביותר ולהאריך את חיי השימוש שלו, חשוב להתחיל ולסיים את השימוש בחומרי הסיכה המתאימים. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה החווייתית.

לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג בזהירות בעזרת מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש להמנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר השטיפה, יש להניח את הפלאג להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

בסופו של דבר, הפלאג אנאלי של Excelent Power הוא בחירה מעולה לכל מי שרוצה לחוות חוויה אינטימית ומהנה ביותר. העיצוב החדשני והאיכות הגבוהה מבטיחים שהפלאג יחזור על הציפיות ויישאר איתך לאורך זמן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי שחור מיוחד חלול Anal Subway”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן