מידע נוסף

מותג:Rimba

אביזר:מחסום לפה

עשוי מ:מתכת ורצועת ער

169.00

מחסום לפה טבעת לפה של מותג אביזרי הסאדו Rimba.

קטגוריות: , ,

תיאור

"מחסום לפה גאג טבעת – מחווית סאדו סוערת במיוחד מבית Rimba"
מחסום הפה גאג טבעת העשוי ממתכת בשילוב רצועת עור איכותית הוא אביזר המעניק לחווית הסאדו סוגרת ומרהיבה. מיוצר בספרד על ידי המותג המוביל Rimba, מחסום זה מעניק למשתמש תחושת כבידה ושליטה מוחלטת.

המחסום עשוי ממתכת איכותית המבטיחה את החוזק והיציבות שלו. המתכת מותאמת לסביבה הסאדיסטית ומבטיחה עמידות בפני טריקים ולחיצות. הטבעת הממותכת שבאמצע המחסום מאפשרת לצמיג העור לעבור דרכה, מה שמקנה למשתמש תחושת כבידה והפחתת הרגשת השליטה.

הרצועה העור האיכותית מבטיחה נוחות ואיכות בניה. העור רך וגמיש, ומתרחב ומתכווצת בקלות להתאמה מושלמת לגודל הראש. הסגירה המתכתית בצורת תיקון מסייעת בשמירה על הרצועה במקום ומונעת תזוזה לא רצויה.

מחסום הפה גאג טבעת המגיע מבית Rimba הוא בחירה מושלמת לאלו שמחפשים להוסיף לסקסואליות שלהם פיקנטיות ושליטה מוחלטת. הוא מעניק חוויה סאדיסטית ומרהיבה שתשאיר את המשתמש ברגעי התענוג הכי עמוקים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מחסום פה גאג טבעת Rimba O-ring”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן