מידע נוסף

מותג:Rimba

אביזר:גאג קרס

רצועה עשויה מ:דמוי עור

129.00

מחסום פה קרס של מותג אביזרי המין הספרדי Rimba.

קטגוריות: , ,

תיאור

גאג בול קרס איכותי של המותג הספרדי Rimba, המציע חווית שימוש מושלמת. הקרס מתכוונן ומתאים לצורכי המשתמש/ת, ומספק נוחות מירבית. בעל רצועה איכותית, הקרס מעניק תחושה מושלמת של יציבות ואמינות. Rimba מביאה איכות ועיצוב מעולה לעולם הקרסים, והגאג בול הוא דוגמה מושלמת לכך. הקרס מיוצר בתקן גבוה ועומד בכל הציפיות של המשתמשים. אם אתם מחפשים קרס איכותי ונוח, הגאג בול של Rimba הוא הבחירה המושלמת עבורכם.
גאג בול קרס איכותי של המותג הספרדי Rimba הוא מוצר מדהים שיספק את כל צרכי המשתמש/ת. הגאג בול מעוצב בצורה מושלמת ומגיע עם רצועה מתכווננת לנוחות מרבית. עם הגאג בול זה פשוט להתאים את הרצועה בדיוק למידת הראש שלך ולהבטיח תמיכה ונוחות מתמידה במהלך השימוש.

הגאג בול מיוצר מחומרים איכותיים במיוחד, כך שתוכל להיות בטוח/ה שהוא יחזיק לך לאורך זמן. המותג הספרדי Rimba ידוע באיכות הגבוהה של מוצריו, והגאג בול אינו יוצא מן הכלל. תוכל/י להינות ממוצר איכותי ועמיד שישפר את חוויית השימוש שלך.

לא רק שהגאג בול של Rimba איכותי, הוא גם עיצובי ומרשים לעין. הגאג בול מגיע בצבעים נבחרים שיתאימו לטעמך ויתרמו למראה מושלם. בנוסף, הרצועה המתכווננת מספקת גם עיצוב מותאם אישית שיתאים למידת הראש שלך ויאפשר לך להרגיש נוחות מרבית בכל רגע.

אם אתה/את רוצה להתחיל ליהנות מחווית השימוש המושלמת והנוחה, אין ספק שהגאג בול קרס איכותי של Rimba הוא הבחירה המושלמת עבורך. אל תחמיא את עצמך וקנה עוד היום את הגאג בול המדהים הזה ותיהנה מתמיכה, נוחות ועיצוב מרהיב.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מחסום פה גאג קרס Rimba- Hook Gag”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן