מידע נוסף

מותג:Shots

אביזר:משאבת פטמות ידנית

220.00

משאבת פטמות איכותית של מותג אביזרי המין המוביל Shots.

תיאור

מאמר זה מציג את המשאבה הידנית של חברת Shots, יצרנית אביזרי המין ההולנדית. המשאבה מיועדת לנשים שפיטמתן שקועה והן רוצות שבעבודה ממושכת, הפיטמה תישאר בחוץ. המשאבה פועלת על ידי סיבובי לחץ בקצה הכוסית ומחוברת מסביב לפטמה כדי להבטיח וואקום טוב יותר ושימוש יעיל יותר במשאבה.

המוצר מתאים ומומלץ במיוחד לנשים שרוצות להפיק תועלת ביניקה של הפטמות ולמי שיש להן פיטמה שקועה ורוצות הבלטה של הפטמה.
"משאבת הפטמות הידנית האיכותית לאישה של יצרנית אביזרי המין ההולנדית Shots היא פתרון מעולה לנשים שמחפשות תחושה מושלמת ומרגיעה בעת השימוש בפטמה. המשאבה מיועדת במיוחד לנשים שיש להן פטמה שקועה ורוצות להבטיח שהפיטמה תישאר בחוץ בזמן השימוש.

הפעולה של המשאבה מבוצעת באמצעות סיבובי לחץ בקצה הכוסית, המחוברת מסביב לפטמה. התהליך מבטיח יציבות מרבית ווואקום טוב יותר, מה שמבטיח שימוש יעיל ונוח במשאבה.

המשאבה מתאימה במיוחד לנשים שרוצות ליהנות מתועלת מינית מקסימלית משימוש בפטמות. בנוסף, היא מאוד מומלצת לנשים שיש להן פטמה שקועה ורוצות להבליט ולשדרג את הפטמה שלהן.

אז אם את רוצה לחוות תחושה פיזית מרגיעה ומהנה במיוחד בזמן שימוש בפטמה, או שיש לך פטמה שקועה ואת רוצה להבליט ולשדרג אותה, משאבת הפטמות הידנית האיכותית של Shots היא הפתרון המושלם עבורך. תנסי ותרגישי את ההבדל!"

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבת פטמות ידנית איכותית Shots Toys Ouch! Nipple Enhancer”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן