מידע נוסף

חברה:CHISA

אביזר:פלאג אנאלי

אורך כולל:9 ס"מ

אורך חדירה:7.5 ס"מ

קוטר מירבי:3.3 ס"מ

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

עמידות במים:עמיד במים

69.00

פלאג אנאלי איכותי למתחילות עשוי PVC המעוצב כאיבר מין

תיאור

פלאג אנאלי קטן למתחילות עשוי PVC. הפלאג מעוצב בצורת איבר מין סטנדרטית ומיועד להגברת ההנאה בעת המשחק עם הפלאג. המוצר מתאים לזוגות המעוניינים להגביר את התענוג שלהם ולחדש את חיי המין שלהם, או לשימוש אישי להגברת הנאה בעת האוננות. הפלאג הקטן והנוח מאוד לשימוש ומתאים למתחילות שמעוניינות לחוות חוויה חדשה ומרגשת.
פלאג אנאלי קטן הוא אביזר מין מעוצב מ PVC שמיועד בעיקר למתחילות. הפלאג מסוגל להגביר את ההנאה בעת המשחק עם הפלאג ומספק תחושות חדשות ומרגשות. העיצוב האיבר מין סטנדרטי עוזר להגביר את התענוג של הזוגות. הפלאג הקטן נועד להיות נוח ונעים לשימוש ומתאים לזוגות שמעוניינים להביא גוון חדש ומרענן לחיי המין שלהם. בנוסף, הפלאג יכול לשמש גם לשימוש אישי ולהגברת ההנאה בעת האוננות. עם הפלאג הקטן הזה, תוכלו לחוות חוויה מינית משודרגת ומרתקת בכל רגע שתבחרו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי למתחילות 9 ס"מ CHISA – Butt Plug Evil”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן