ויברטור מיני מסיליקון לחדירה Seven Creations – Mini Silicone Classic

160.00

ויברטור סיליקון מיני לחדירה מבית יצרנית אביזרי המין המובילה Seven Creations.

תיאור

אני רוצה לכתוב על מוצר ויברטור מיני העשוי מסיליקון, המיועד למי שרוצה להתנסות בשימוש בויברטור סיליקון איכותי.
הויברטור הקומפקטי והקטן הוא חלק מסדרת המוצרים של Seven Creations, החברה המובילה בתחום אביזרי המין.
המוצר עשוי סיליקון ונועד להתחדד בקלות ובנוחות לתוך הגוף. הוא עמיד במים ומגיע עם 7 מצבי רטט שונים.
עיצוב הויברטור מעניק חווית חדירה מרהיבה ומדמה את החוויה האמיתית.
המוצר מומלץ במיוחד לנשים המחפשות ויברטור איכותי לשימוש במיטה וגם במקלחת.
כדי לשמור על המוצר ולהבטיח שימוש בטוח, כדאי להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. זה יעזור להגיע להנאה מקסימלית ולהבטיח חוויה מהנה ובטוחה.
לאחר השימוש, יש לנקות את הויברטור במים נקיים וסבון קל, ולשטוף היטב. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין. חשוב להתייבש לפני ההחזרה לקופסא, בכדי לשמור על המוצר ולהבטיח שימוש נכון וטוב גם בעתיד.
שימוש במקלחת: הויברטור מיועד לשימוש במקלחת ועמיד בפני מים. מומלץ להשתמש בו תחת מקלחת חמימה ולהתרשם מחווית שימוש מרעננת ומרגיעה. המצבי רטט השונים של הויברטור מאפשרים לך לבחור את ההתרגשות המועדפת עליך ולהתאים אותה לכל רגע וצורך.

אחזקה: לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים ולהשתמש במעט סבון עדין לניקוי המכשיר. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי המין. כדי לשמור על הויברטור במצב טוב ולמנוע תקלות, יש להסיר את הסוללות לאחר השימוש ולא להחזירן למכשיר עד שהוא מותאם לשימוש הבא.

ניקוי ואחזקה תקופתיים: מומלץ לבצע ניקוי תקופתי של הויברטור על מנת להוריד כלולים וחיידקים שעשויים להתפשט על גביו. ניתן להשתמש בחומר ניקוי מיוחד למוצרי המין או במים חמים וסבון עדין לניקוי המכשיר. יש לסנן היטב את המים לפני השימוש כדי למנוע חלקיקי מים מיותרים על הויברטור.

אחסון: לפני שמירת הויברטור, יש לוודא כי הוא יבש לחלוטין. לאחר ניקוי המכשיר, יש להניחו על מגבת יבשה ולהשאירו להתייבש לגמרי. ניתן לשמור את הויברטור בקופסת האחסון המקורית שלו או בתיק נפרד ולא לשמורו עם אוביקטים אחרים שעשויים לגרום לנזקים או לשחיקה.

חשוב לזכור כי השימוש בויברטור סיליקון אישי הינו דבר אישי ומותאם לכל אדם בנפרד. כדי להבטיח את הבטיחות והנעימות של חווית השימוש, מומלץ לקרוא את ההוראות לשימוש ולהתייעץ עם מומחה או רופא במקרה של כל שאלה או ספק.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור מיני מסיליקון לחדירה Seven Creations – Mini Silicone Classic”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן