מידע נוסף

אביזר:מסכה לעיניים

מותג:Lux Fetish

עשוי מ:ספנדקס

100.00

מסכה לעיניים איכותית מבית יצרנית אביזרי הסאדו האמריקאית Lux Fetish.

תיאור

"מסיכה איכותית לפנים מבית יצרנית המוצרים האמריקאית Lux Fetish. המסיכה מיוצרת מבד ספנדקס איכותי ומעניקה נוחות מירבית. מומלץ להשתמש במסיכה זו כחלק ממשחק זוגי או בתהליך התנסות בחווית סאדו ושליטה ובביצוע סשן BDSM."
מסיכה איכותית לפנים מבית יצרנית מוצרי הסאדו האמריקאית Lux Fetish. המסיכה מיוצרת מבד ספנדקס איכותי ומעניקה נוחות מרבית על מנת להבטיח חוויה נעימה ופועלת במיוחד לכיסוי הפנים. היא מומלצת כחלק ממשחק זוגי או כחלק מהתנסות בחווית סאדו ושליטה, ומתאימה לביצוע סשן BDSM.

המסיכה של Lux Fetish מיוצרת בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומציעה עמידות ואיכות מעולה. הבד הספנדקס שלה מתאים במיוחד לשימוש ערבות ומתיחה רבה, מה שמספק תחושה נעימה ומתאימה לכל סוגי הפנים. המסיכה מתייבשת במהירות גבוהה ונותנת לך את השקט והשלווה שאתה צריך במהלך המשחק או הסשן.

עם המסיכה של Lux Fetish תוכל ליצור אווירה מיסטית ומרהיבה במהלך הפעילות הסאדו שלך. היא מתאימה לשימוש גם במסיבות ואירועים מיוחדים, ותוכל להוסיף אלמנט של סודיות ומסתורין למראה הפנים שלך.

אז אם אתה מחפש מסיכה איכותית ומרהיבה לחווית הסאדו שלך, המסיכה של Lux Fetish היא הבחירה המושלמת עבורך. נצל את ההזדמנות ותרכוש את המסיכה המושלמת עוד היום ותוכל להתענג על חוויה מרהיבה ומהנה במיוחד.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מסכה לפנים Lux Fetish”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן