מידע נוסף

מותג:Gvibe

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:3.8 ס"מ

אורך חדירה:16 ס"מ

אורך כולל:24 ס"מ

מצבים לבחירה:6 מצבי רטט שונים

אביזר:ויברטור אנטומי מהפכני

469.00

ויברטור יוקרתי נטען בעל מבנה אנטומי ייחודי העשוי מסיליקון בעל תכנון הנדסי מהפכני של מותג אביזרי המין הלונדוני Gvibe 2

תיאור

Gvibe 2 הינו ויברטור חדשני מסיליקון בעל תכנון הנדסי מהפכני אשר מביא איתו חדשנות ותכנון צעצון מרשים עבור נשים וגברים כאחד. המכשיר מצויד בשלושה מנועי רטט עוצמתיים ושקטים המאפשרים לך לבחור מתוך 6 מצבי רטט שונים. כאשר מנוע אחד מוצב במוט הויברטור ושני מנועים נוספים מוצבים בשני קצוות הויברטור, ניתן להנות מעוצמה ומוגבר ומגוון שימושים רחב כולל חדירה, גירוי הפטמות, גירוי איבר המין הגברי, עינוג אשכים ועוד.

ה-Gvibe 2 עשוי מסיליקון רפואי אלרגני בעל איכות סיליקון בדרגה גבוהה ביותר. בנוסף, המוצר קיבל את תואר המוצר הטוב ביותר לשנת 2018.

לשימוש המיטבי במוצר זה מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהצליח להעצים את התחושה שלך. כאשר השימוש הסתיים, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וקצת סבון ולהשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרים מיניים. לאחר הניקוי, מומלץ להניחו להתייבש לטרם החזרתו לאריזה.
Gvibe 2 הינו ויברטור חדשני מסיליקון שמספק חווית ענג והתרגשות מרהיבה לנשים וגברים כאחד. הוא מביא עימו חדשנות ותכנון צעצוע מרשימים ששורטים לו מקום ברשימת המוצרים הטובים ביותר בעולם.

ה Gvibe 2 מצויד בשלושה מנועי רטט עוצמתיים ושקטים, המאפשרים שימוש ב-6 מצבי רטט שונים. המנוע הראשון מוצב במוט הויברטור, ושני המנועים הנוספים מוצבים בשני הקצוות השונים של הויברטור. זה מאפשר ענג מירבי ועוצמתי עבור נשים וגברים כאחד, כאשר המוצר מעניק עיסוי מדויק לנקודת ה-G ונקודת ה-P.

ה-Gvibe 2 עשוי מסיליקון רפואי אלרגני באיכות גבוהה ביותר, מה שהופך אותו לבטוח לשימוש ונעים למגע עם העור. הוא זכה בתואר של אחד מעשרת המוצרים הטובים ביותר בעולם בשנת 2018.

לשמירה על ה-Gvibe 2 ולהבטיח את השימוש הארוך והנאה ממנו, מומלץ לפעמים להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון קל, או להשתמש בחומר ניקוי מיוחד למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להשתמש במגבת יבשה ולהתיז את הויברטור לפני ההחזרה לאריזה.

אז למה אתם מחכים? תנו ל-Gvibe 2 להעניק לכם חווית ענג והתרגשות שלא תשכחו!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יוקרתי עם 3 מנועי רטט Gvibe 2”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן