ויברטור יוקרתי עולה ויורד מסיליקון Rabbit Essentials – Thrusting Rabbit Vibrator

מידע נוסף

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

אורך חדירה:13 ס"מ

אורך כולל:26.5 ס"מ

מצבים לבחירה:7 מצבים מאלץ

אביזר:ויברטור פרימיום מסיליקון עולה ויורד

מותג:Rabbit Essentials

699.00

ויברטור פנינים נטען עולה יורד מסליקון Body Safe של מותג אביזרי המין Rabbit Essentials

תיאור

כאחד מהויברטורים המומלצים לשנת 2019, ויברטור המסיליקון במגע משי מסדרת Body Safe Silicone הוא פיתוח מתקדם בתחום הויברטורים. עשוי מחומרים באיכות גבוהה, הויברטור הוא חלק מהדור החדש של הויברטורים הנטען באמצעות כבל USB. הויברטור מעוצב בצורה מיוחדת ונעימה, והוא מצויד במאלץ אורגזמה לעינוג מירבי בזמן החדירה. בנוסף, הויברטור מגיע עם 7 מצבי רטט שניתנים לשליטה קלה ונוחה באמצעות כפתורי ה-LED שבבסיס הויברטור. הוא מגיע באריזה מהודרת שמתאימה גם כמתנה. בנוסף, מומלץ להשתמש בויברטור עם חומרי סיכה שהם על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון קל, ולהשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, על הויברטור להתייבש לטרם החזרתו לאריזה.
הויברטור המומלץ לשנת 2019 הוא ויברטור מסיליקון במגע משי מסדרת Body Safe Silicone. עשוי מחומר איכותי ומתקדם, הויברטור הזה מיוצר באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומעניק חווית ענג מירבית. הויברטור מגיע עם כבל USB המאפשר טעינה נוחה וללא צורך בסוללות.

הויברטור מצויד במאלץ אורגזמה המסייע בתהליך החדירה ומעניק תחושת חדירה לנרתיק ללא כל מאמץ. בנוסף, הוא מצויד במוט העולה ויורד על מנת להגביר את הנאה במהלך החדירה. הויברטור מגיע עם 7 מצבי רטט שניתן לשלוט בהם בקלות ונוחות באמצעות כפתורי ה-LED בבסיס הויברטור.

הויברטור של Rabbit Essentials מגיע באריזה מהודרת ומושלמת למתנה. על מנת לשמור על איכות הויברטור ולהאריך את חיי השימוש שלו, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון ולהשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. אחרי הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש טרם החזרתו לאריזה.

בסופו של דבר, הויברטור של Rabbit Essentials הוא בחירה מעולה לכל מי שמחפש ענג מירבי וחווית שימוש יוצאת מן הכלל. הטכנולוגיה המתקדמת, החומרים האיכותיים והעיצוב המודרני הם מה שהופך את הויברטור הזה לאחד הטובים בשוק.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יוקרתי עולה ויורד מסיליקון Rabbit Essentials – Thrusting Rabbit Vibrator”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן