ויברטור פנינים דק נטען מסיליקון יוקרתי Rabbit Essentials – Slim Shaft

699.00

ויברטור פנינים דק נטען מסליקון Body Safe של מותג אביזרי המין Rabbit Essentials

תיאור

כולנו מחפשים ויברטור שיתאים לצרכים שלנו, אבל למרות המגוון הרחב של ויברטורים בשוק, יש כמה שמתבלבלים בגלל המגוון הגדול של אפשרויות. במאמר הזה אני ארצה להציג לכם אחד מהויברטורים המומלצים ביותר לשנת 2019 – ויברטור פנינים דק מסיליקון משי מתוך סדרת Body Safe Silicone.

הויברטור הזה הוא אחד מהפיתוחים האחרונים בשוק הויברטורים, והוא מיוצר מחומרי סיליקון המתאימים לשימוש בגוף שלנו. הוא מגיע עם כבל USB לטעינה, ולכן אין צורך בסוללות. הויברטור מעוצב במיוחד כדי להעניק עינוג מירבי בזמן החדירה, עם מאלץ אורגזמה ומוט ארגונומי המתנועע בקלות. יש גם חרוזים בחלק האחורי של הויברטור לחדירה אנאלית וואגינאלית.

הויברטור מגיע עם 7 מהירויות רטט שונות ושליטה על 3 מצבי רטט של הדגדגן, והכל נשלט בקלות ונוחות באמצעות כפתורי ה-LED בבסיס הויברטור. יתרון נוסף של הויברטור הוא שניתן לנעול אותו כאשר הוא לא בשימוש, כך שאפשר לקחת אותו לכל מקום ללא חשש שהוא יתחיל לעבוד בצורה עצמאית.

הויברטור מגיע באריזה מהודרת שמתאימה למתנה, וניתן לנקות אותו בקלות עם מים וסבון או חומר ניקוי מיוחד למוצרי מין.

אז אם אתם מחפשים ויברטור שיתאים לכם במיטה, הויברטור פנינים דק מסיליקון משי הוא בדיוק מה שאתם צריכים. תהנו מחווית העינוג המושלמת!
כתבתי כמה רעיונות לכתיבת המאמר המבוקש:

– "הויברטור פנינים דק מסיליקון משי הוא אחד הויברטורים המומלצים ביותר לשנת 2019. בעל חומר בניה מרשים מסדרת Body Safe Silicone, הויברטור מספק חווית עינוג מושלמת בכל רגע."

– "הפיתוח המתקדם של הויברטור מאפשר לו להיות מותאם אישית לכל אישה. עם 7 מהירויות רטט ו-3 מצבי דגדגן, הויברטור מציע חווית עינוג מותאמת אישית לכל טעם וצורך."

– "הויברטור פנינים דק מסיליקון משי מעניק למשתמשת חוויה איכותית ונעימה. בעל מוט בעיצוב ארגונומי וחרוזים לחדירה אנאלית ווגינאלית, הויברטור מספק תחושה של מריחואים ונדבך גברי במקביל."

– "לחלקו האחורי של הויברטור מותקנים 5 חרוזים לחדירה אנאלית, ובכך מספק הויברטור חוויה כפולה ומרתקת. בנוסף, הויברטור ניתן לנעילה ולקחת אותו לכל מקום בבטחה ובפרטיות."

– "הובא לתוך השוק הויברטורים החדשים ביותר המצויים כיום, הויברטור פנינים דק מסיליקון משי הוא בחירה מושלמת לכל אישה שמחפשת לשדרג את חייה המיניים עם מוצר איכותי ומתקדם."

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פנינים דק נטען מסיליקון יוקרתי Rabbit Essentials – Slim Shaft”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן