ויברטור פנינים נטען מסיליקון יוקרתי לחדירה כפולה Rabbit Essentials – Double Penetration

מידע נוסף

אורך חדירה:13 ס"מ

אורך כולל:26.5 ס"מ

מצבים לבחירה:7 מצבים מאלץ

אביזר:ויברטור פניני מתכת פרימיום לחדירה כפולה

מותג:Rabbit Essentials

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

699.00

ויברטור פנינים נטען מסליקון Body Safe לחדירה כפולה של מותג אביזרי המין Rabbit Essentials

תיאור

ללא כל ספק, הויברטור המומלץ ביותר לשנת 2019 הוא ויברטור מסיליקון משי מסדרת Body Safe Silicone. הויברטור המתקדם הזה הוא תוצר של חדשנות בתחום הויברטורים, מבחינת איכות החומר והטכנולוגיה שנמצאת בתוכו. בניגוד לויברטורים רבים אחרים, הויברטור מגיע עם כבל USB המאפשר טעינה מהירה וקלה ולא דורש שימוש בסוללות. כל זאת בזכות הייחודיות של יצרנית אביזרי הפרימיום Rabbit Essential.

הויברטור מעניק נעימות מופלאה במיוחד בזכות חומר הסיליקון האיכותי ממנו עשוי. הוא מצויד במאלץ אורגזמה לעינוג הדגדגן בזמן החדירה ובעל מוט בעיצוב ארגונומי המאפשר תנועה קלה ונוחה בעת החדירה. חלקו האחורי של הויברטור מכיל חרוזים לחדירה אנאלית, מה שהופך את הויברטור למתאים לשימוש וואגינאלי ואנאלי במקביל. עם 7 מהירויות רטט שונות, ניתן לשלוט במהירות הסיבובים ובמצבי הרטט של הדגדגן בקלות ובנוחות באמצעות כפתורי ה-LED המותקנים בבסיס הויברטור.

יתרה מכך, הויברטור של Rabbit Essentials מגיע באריזה מהודרת שהופכת אותו למתנה מושלמת. כדי לשמור על הויברטור במצב מיטבי, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה בעלי בסיס מים, לשטוף אותו במים נקיים וסבון ולייבשו היטב לפני החזרתו לאריזה.

בקיצור, אם אתם מחפשים ויברטור ברמה הכי גבוהה ועם עיצוב מודרני, הויברטור מסיליקון משי של Rabbit Essentials הוא בחירה מומלצת ביותר. אל תחמיצו את ההזדמנות לחוות את הענג האינטימי המרהיב שהוא מספק.

הויברטור מגיע בעיצוב מודרני ואלגנטי, המתאים לכל אישה שרוצה לחוות חוויה חדשה ומרהיבה. בנוסף לעיצוב המרהיב, הויברטור מיוצר מחומרים בטיחותיים ואיכותיים במיוחד, המבטיחים שכל שימוש בו יהיה בטוח ונעים לחוויה האינטימית.

הויברטור נטען באמצעות כבל USB המצורף לערכה, מה שהופך אותו למוצר נוח וידידותי לסביבה. ללא צורך בסוללות נוספות, ניתן להשתמש בו בכל מקום ובכל זמן עם קלות ונוחות.

הויברטור מצויד במאלץ אורגזמה שמבטיח חוויה עצומה של הדגדגן בזמן החדירה. בנוסף, הויברטור מגיע עם מוט ארגונומי המתנועע בקלות ומאפשר חוויה טובה יותר בעת החדירה.

הויברטור כולל גם 5 חרוזים לחדירה אנאלית, המאפשרים למשתמשת לחוות תחושות נוספות ומרתקות בזמן השימוש. בכך, הויברטור מציע חוויה דו-חורית, המשלבת חדירה ווגינלית ואנאלית יחד ומעניקה הנאה מרובה ומרתקת.

הויברטור מגוון ב-7 מהירויות רטט שונות, שניתן לשלוט בהן בקלות ובנוחות באמצעות כפתורי ה-LED הממוקמים בבסיס הויברטור. בכך, ניתן להתאים את הרטט לפי העדפותיך וליהנות מחווית שימוש אישית ומותאמת אישית.

עם הויברטור המרהיב של Rabbit Essentials, את תוכלי ליהנות מחוויה אינטימית מדהימה ומרהיבה בכל רגע ובכל מקום. תני לעצמך הנאה מירבית ותשפרי את חיי המין שלך עם הויברטור המומלץ של שנת 2019!

בסופו של דבר, חשוב לשמור על הויברטור ולהשתמש בו בצורה נכונה ובטוחה. לפני ואחרי כל שימוש, מומלץ לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון עדין. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין, על מנת לשמור על הניקיון והרעננות שלו. בסיום הניקוי, יש להשאיר את הויברטור להתייבש לפני שהוא יוחזר לאריזה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פנינים נטען מסיליקון יוקרתי לחדירה כפולה Rabbit Essentials – Double Penetration”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן