ויברטור פניני מתכת יוקרתי נטען Rabbit Essentials – Rechargeable Pearls

מידע נוסף

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

אורך חדירה:13 ס"מ

אורך כולל:26.5 ס"מ

מצבים לבחירה:7 מצבים מאלץ

אביזר:ויברטור פניני מתכת פרימיום

מותג:Rabbit Essentials

699.00

ויברטור פניני מתכת יוקרתי נטען מסליקון Body Safe של מותג אביזרי המין Rabbit Essentials

תיאור

כותב אני למאמר זה:

ללא כל ספק, הויברטור מסיליקון משי מסדרת Body Safe Silicone הוא אחד מהויברטורים המומלצים ביותר לשנת 2019! הויברטור מיוצר מחומר איכותי במיוחד ונעים למגע, והוא מהווה את הפיתוח המתקדם ביותר בשוק הויברטורים. הויברטור נטען באמצעות כבל USB המצורף לערכה, ולכן אין צורך בסוללות.

הויברטור מצויד במאלץ אורגזמה לעינוג הדגדגן בזמן החדירה, ובעל מוט שחלקו העליון מתנועע בקלות להפקת הנאה מירבית בעת החדירה. יתרה מכך, הויברטור מגיע עם 7 מהירויות רטט שונות שניתן לשלוט בהן בקלות ובנוחות באמצעות כפתורי ה-LED השולטים עליהן.

אחת מייחודיות הויברטורים של Rabbit Essentials היא אפשרות נעילה שמאפשרת לקחת את הויברטור לכל מקום ללא חשש שהוא יתחיל לעבוד מפני פעולה לא רצויה.

הויברטור מגיע באריזה מהודרת המתאימה גם כמתנה.

לשמירה על הויברטור במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש, ולשטוף את הויברטור לאחר השימוש במים נקיים וסבון או בחומר ניקוי מתאים. יש להשתמש בויברטור רק כאשר הוא יבש לחלוטין.
אחד הויברטורים המומלצים לשנת 2019 הוא ויברטור מסיליקון משי מסדרת Body Safe Silicone. מדובר בפיתוח אחרון בשוק הויברטורים שמתעדכן במהדורת הויברטורים החדשה והמתקדמת. הויברטור מצויד בכבל USB לטעינה ואינו דורש שימוש בסוללות. הוא עשוי מחומר סיליקון בטיחותי המספק חווית הנאה מרהיבה בזמן השימוש.

הויברטור מגיע עם מאלץ אורגזמה לעינוג הדגדגן בזמן החדירה ומוט גמיש שמציע תנועה חלקה ונעימה להפקת הנאה מרבית. יתרון נוסף הוא שהויברטור מגיע עם 7 מהירויות רטט שונות המאפשרות לשלוט במהירות ובמצבי הרטט של הויברטור בקלות ובנוחות על ידי כפתורי ה-LED בבסיס הויברטור.

הויברטור מגיע באריזה מהודרת ומתאים כמתנה מושלמת לכל אדם שמחפש עינוג והנאה מובטחת. כדי לשמור על תמיכה מירבית ועל חווית השימוש הטובה ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש ולנקות את הויברטור במים נקיים וסבון לאחר השימוש. בנוסף, ניתן להשתמש בחומרי ניקוי מיוחדים למוצרי מין. כאשר מומלץ להתייבש את הויברטור לפני החזרתו לאריזה.

בסופו של דבר, הויברטור מסיליקון משי מסדרת Body Safe Silicone הוא פתרון מעולה לכל מי שמחפש חוויה מינית מרהיבה ומשודרגת. מומלץ בחום לנצל את היתרונות של הויברטור המתקדם הזה וליהנות מחווית הנאה ללא תחרות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פניני מתכת יוקרתי נטען Rabbit Essentials – Rechargeable Pearls”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן