129.00

פלאג אנאלי איכותי 7.5 ס"מ מסיליקון מבית יצרנית אביזרי המין המובילה Hustler Toys.

תיאור

פלאג אנאלי מבית חברת Hustler Toys, בגודל בינוני של 7.5 ס"מ ועשוי סיליקון, הוא פלאג מושלם למתחילות בחוויה אנאלית מהנה ונעימה. בעל צורת קונוס מעוצבת ומרקם סיליקוני חלק, הפלאג מתאים לחדירה אנאלית קלה ונעימה. עם הפלאג הזה, תוכלי להתנסות בעולם האנאל בצורה מהנה ובטוחה.
הפלאג אנאלי למתחילות בגודל בינוני של 7.5 ס"מ הוא אביזר מין מעולה מבית היצרנית האמריקאית Hustler Toys מהסדרה המפורסמת "All About Anal". הפלאג עשוי מסיליקון רך ונעים למגע, ומעוצב בצורת קונוס משובחת. המרקם החלק והנעים של הפלאג מאפשר לך לחוות חדירה אנאלית בצורה קלה ונעימה ביותר.

הפלאג מתאים במיוחד למתחילות בתחום החדירה האנאלית, שרוצות לחוות חוויה איכותית ומהנה. עם אורך של 7.5 ס"מ, הפלאג בגודל בינוני, מה שהופך אותו למתאים למשתמשות שטרם ניסו בחדירה אנאלית או רוצות להתחיל באופן נקודתי ונעים.

בנוסף, הפלאג עשוי מסיליקון באיכות גבוהה, המבטיח נוחות מרבית במהלך השימוש. הסיליקון הרך והגמיש מתאימים בצורה מושלמת לגוף האנושי, ומאפשרים לך להתאים את הפלאג למבנה הפנימי שלך בצורה מותאמת אישית.

אם את רוצה להתחיל לחוות את העונג המיוחד של החדירה האנאלית, הפלאג הזה הוא בחירה מצוינת. עם עיצובו האלגנטי והנוחות המובטחת, הוא יעניק לך חוויה נפלאה ומשובחת. כמו כן, הפלאג קל לניקוי ושמירה, ומגיע עם אריזה מקורית שיכולה לשמש כגם כאחסון לאחר השימוש.

אז אם את מחפשת פלאג אנאלי איכותי ומהנה, אין ספק שהפלאג הזה מבית Hustler Toys יהיה הבחירה המושלמת עבורך. התפנקי ותחוי את החוויה המרגשת של החדירה האנאלית עם אביזר שמתאים לך בדיוק.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי מסיליקון 7.5 ס"מ”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן