מידע נוסף

מותג:B-vibe

אביזר:פלאג אנאלי 180 גרם

אורך כולל:12 ס"מ

קוטר מירבי:3.6 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות חלקית במים

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים בלבד

299.00

3 Plug Snug- הינו פלאג מסדרת Snug מבית יצרנית הפלאגים המובילה B-Vibe

תיאור

פלאג Snug הינו פלאג אנאלי ייחודי בעולם בצורתו ובעיצובו הייחודי המוביל מהפיכה עבור חובבי הסשן האנאלי על ידי חידוש עולם הפלאגים האנאליים. הפלאג מיוצר על ידי היצרנית הטובה ביותר בעולם, B-Vibe, ועשוי מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, הפלאג בעל משקל של כ-180 גרם, המעניק לו תחושה איכותית ומיוחדת.

הפלאג מעוצב בצורת קונוס ומתרחב באופן הדרגתי, המאפשר חדירה קלה ונעימה. כל פרט בעיצובו של הפלאג נבחר בקפידה כדי לספק למשתמש חוויה מושלמת ומהנה.

בנוסף, ב-2017 ו-2018 הזכה הפלאג bVibe בפרס Adultex כמוצר החדשני של השנה. הפרס הנחשק זה הוכחה לאיכותו ולייחודיותו של הפלאג.

כדי לשמור על הפלאג ולהאריך את חייו, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש על מנת להעצים את התחושה ולהגיע להנאה מקסימלית. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג באופן זהיר במים וסבון או בחומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין על מנת לשמור על סטריליותו.
3) לאחר השטיפה, יש למתג את הפלאג כדי לוודא שהוא מופעל ומיובא לרגעים הבאים.
4) יש לאחסן את הפלאג במקום יבש וקריר על מנת לשמור על איכותו ולמנוע נזקים לחומרי הסיליקון.
5) כדי למנוע התקלקלות או נזק לפלאג, יש להימנע מנפילות או פגיעות חזקות עליו.
6) חשוב לא לשכוח לנקות ולסטרול את הפלאג לפני ואחרי כל שימוש, על מנת למנוע התצפנות חיידקים או זיהום.
7) יש להימנע משימוש בפלאג אם ישנם פצעים, גירויים או תחושת כאב בזיקת הישבן.
8) שימוש רגיל ונכון של הפלאג יכול להבטיח חוויה מהנה ובטוחה. במידת הצורך, יש להתייעץ עם מומחה רפואי לפני השימוש.

הפלאג Snug מתאים לשימוש עם ג'ל או מין על בסיס מים וניתן להשתמש בו עם תחושה של ביטחון מלא ונוחות. הוא מגיע עם שלושה מצבים שונים של רגישות ומהירות וניתן להתאים אותם לפי העדפות המשתמש. בנוסף, הפלאג מגיע עם שלט רחוק המאפשר שליטה נוספת ונוחה במהלך השימוש.

הפלאג Snug הוא מוצר בטוח לשימוש ועמיד בפני מים, מה שמאפשר לו להיות מושט באמצעות מצביע או במקל רחוק. כללי הפעולה המפורטים נמצאים בספר הוראות השימוש המצורף למוצר. יש לקרוא ולהבין את ההוראות הללו לפני השימוש ולהימנע משימוש לא נכון או לא בטוח.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי בינוני למתקדמות 180 גרם 3 Bvibe Snug”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן