פלאג אנאלי רימינג למתחילות עם שלט רחוק Bvibe Rimming Plug Petite

מידע נוסף

מותג:B-VIBE

אביזר:פלאג אנאלי רימינג רוטט

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט / 6 מהירויות סיבוב

אורך כולל:10 ס"מ

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות חלקית במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

טעינה:נטען עם כבל USB

550.00

Rimming Plug Petite – הינו פלאג הרימינג הטוב ביותר בעולם מבית יצרנית הפלאגים המובילה B-Vibe אצלנו תמצאו את מיטב המוצרים וממיטב החברות הטובות ביותר בעולם

תיאור

Rimming Plug Petite הינו פלאג רימינג אנאלי רוטט המוביל מהפיכה בעולם הפלאגים האנאליים. הפלאג מיועד במיוחד למתחילות ומיוצר על ידי היצרנית המובילה B-Vibe. הוא עשוי מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר ומספק חווית רימינג ייחודית.

הפלאג מתוכנן בצורת קונוס ומתרחב באופן הדרגתי לחדירה קלה ונעימה. במרכזו של הפלאג ישנן פנינים המסתובבות על פי הטבעת ויוצרות רימינג נפלא לפי הטבעת. בנוסף, הפלאג מציע 7 מצבי רטט והפנינים מסתובבות ב-6 מהירויות סיבוב שונות, הכל בשליטה נוחה על ידי שלט אלחוטי מצורף.

הפלאג מגיע באריזה מהודרת ונטען. הוא זכה בשנת 2017 ו-2018 בפרס Adultex כמוצר החדשני של השנה.

לשימוש המיטבי בפלאג מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג במים וסבון או חומר ניקוי ייעודי ולהשתמש בו בזהירות. יש לשים לב לא להגיע למגע עם החלקים החשמליים. לאחר הניקוי, יש להשאיר את הפלאג להתייבש לפני המכניסו לקופסא.

כדי לקבל מידע נוסף על רימינג, ניתן לקרוא את הכתבה שפורסמה בMako.

מוצר זה מציע חוויה ייחודית ומרתקת לכל מי שמעוניין לחדור לעולם הרימינג האנאלי עם פלאג איכותי ומתקדם.
Rimming Plug Petite הוא פלאג רימינג אנאלי רוטט שמהווה מהפיכה בעולם הפלאגים האנאליים. הפלאג עשוי סיליקון איכותי ביותר והוא מיוצר על ידי היצרנית המובילה B-Vibe. בעל צורת קונוס ומתרחב באופן דרגתי, הפלאג מספק חווית חדירה קלה ונעימה.

המאפיינים הייחודיים של Rimming Plug Petite נמצאים במרכזו של הפלאג, כאשר בסופו נמצאות פנינים שמסתובבות על פי הטבעת. התנועה המסתובבת של הפנינים יוצרת רימינג נפלא ומעניקה תחושה מרעננת ומהנה.

הפלאג מציע 7 מצבי רטט שונים ו-6 מהירויות סיבוב שונות של הפנינים, שניתן לשלוט בהם באמצעות שלט אלחוטי המצורף. זה מאפשר שליטה נוחה ומגוונת במיוחד, בין אם בשימוש יחיד או במשחקי זוגות.

הפלאג מגיע באריזה מהודרת ונטען באמצעות כבל חשמל. כדי להבטיח ניקיון ואחזקה טובים, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש ולנקות את הפלאג עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין לאחר השימוש. יש להפסיק את השימוש בפלאג לפני הניקוי ולהמתין לייבוש מוחלט לפני השמירה עליו בקופסא.

Rimming Plug Petite הוא הפלאג המושלם למתחילות ולכל מי שמחפש חוויה חדשה ומרתקת בעולם האנאלי. הוא זכה בפרס Adultex כמוצר החדשני של השנה בשנות 2017 ו-2018, והוא מוצר שמשלב איכות, יציבות ותכונות חדשניות. לכל מי שרוצה ללמוד עוד על רימינג והתעניינות בנושא, מומלץ לקרוא את הכתבה שפורסמה באתר Mako בקישור המצורף.

בסיכום, Rimming Plug Petite הוא הפלאג המושלם לחוויה אנאלית מושלמת. התכונות הייחודיות שלו, ביחד עם השליטה הנוחה והעיצוב האיכותי, הופכים אותו לבחירה מושלמת לכל מי שרוצה להתרגש ולחוות חוויה חדשה ומרתקת בחיי המין.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי רימינג למתחילות עם שלט רחוק Bvibe Rimming Plug Petite”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן