299.00

Anal Munition – פלאג אנאלי ענק עשוי סיליקון של מותג אביזרי המין המוביל NMC.

המלאי אזל

תיאור

פלאג אנאלי ענק העשוי סיליקון של מותג אביזרי המין המוביל NMC. הפלאג מיועד אך ורק לנשים וגברים מנוסים במיוחד בחדירה אנאלית ובעל קוטר מקסימלי של 7 ס"מ ואורך חדירה של כ-22 ס"מ. להגברת ההנאה והרגשה, הפלאג עוצב כקליע ישר אשר לקראת סופו יש בליטה על קוטרו. הפלאג עצמו נדבך למשטחים חלקים בעזרת כוסית היניקה שבתחתית הפלאג ליציבות על כל משטח במהלך החדירה.

כדי לשמור על המוצר ולהבטיח שימוש בטוח, יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון:

1. השימוש בחומרי סיכה: בעת השימוש במוצרים המיניים, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע להגברת התחושות המיניות ויאפשר הנאה מקסימלית.

2. ניקוי הפלאג: לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג באמצעות מים ומעט סבון. יש להימנע מהרטבת החלקים החשמליים של הפלאג. לאחר השטיפה, יש להניח את הפלאג להתייבש.

כדי להתרשם מהמוצר ולרכושו, ניתן לראות את התמונה של הפלאג למעלה.
המאמר הזה מתאר את הפלאג האנאלי ענק של מותג NMC. הפלאג מיועד לנשים וגברים מנוסים בחדירה אנאלית ומגיע עם קוטר מקסימלי של 7 ס"מ ואורך חדירה של כ-22 ס"מ. הוא מעוצב בצורת קליע ישר עם בליטה על קוטרו להגברת ההנאה והריגוש. כדי להבטיח יציבות במהלך החדירה, הפלאג מחובר למשטחים חלקים בעזרת כוסית היניקה שבתחתיתו.

המאמר ממליץ על חשיבות שימוש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש במוצרי המין כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. נמליץ לשטוף את הפלאג במים וסבון לאחר השימוש ולהמנע מהרטבת החלקים החשמליים. מומלץ גם להתיש את הפלאג לפני שמירתו ושימושו הבא.

מצורף תמונה של הפלאג להמחשה.

אנא לקרוא את ההוראות המצורפות לפני השימוש במוצר ולהפעילו בצורה תקנית ובטוחה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי ענק”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן