מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:ויברטור ריאליסטי

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:28 ס"מ

אורך חדירה:23 ס"מ

קוטר מירבי:4.4 ס"מ

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:2 AAA

350.00

ויברטור ריאליסטי מסדרת Rowdy של המותג המוביל NMC.

תיאור

כולנו יודעים שלחיי המין יש תפקיד חשוב בחיים שלנו. ואם אתם מחפשים אביזר ריאליסטי ואיכותי, אז סדרת Rowdy של חברת NMC היא הבחירה המושלמת עבורכם.

הדילדו והויברטורים המרהיבים של סדרת Rowdy מצויים בטכנולוגיה מתקדמת ועבודת יד במטרה להביא לשלמות בלתי מתפשרת. הם מספקים תחושה ומראה ריאליסטיים במיוחד, מה שהופך אותם לפופולריים ומבוקשים ביותר בעולם.

הדגם המדהים הזה מתאים במיוחד לנשים המחפשות חוויה מרהיבה וחדירה עמוקה. עם יכולת חדירה של מעל ל-20 ס"מ וקוטר של מעל ל-4 ס"מ, הוא מספק חוויה שכמעט אף גבר לא יכול להתמודד עם זה.

ולא רק זה, הויברטור מצויד במנוע רטט חזק שמאפשר לך לבחור מתוך 10 עוצמות רטט משתנות על מנת להגביר את הריגוש ועוצמת האורגזמה שלך. ובניגוד לרוב הויברטורים האחרים, אתה יכול להצמיד את הויברטור למשטחים שונים וליהנות ממגוון תנוחות.

ולא רק זה, הויברטור עמיד במים ומאפשר לך ליהנות איתו לא רק במיטה אלא גם בזמן המקלחת.

כדי להבטיח שתהנו ממראה ותחושה מקסימלית, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים. זה יעזור לכם להגיע להנאה מרבית ולהעצים את התחושה שלכם.

ולאחר השימוש, חשוב לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי. בסיום השטיפה, יש להניח לדילדו להתייבש לפני שתחזירו אותו לאריזה.

אז אם אתם מחפשים חוויה ריאליסטית ואיכותית, בחרו בסדרת Rowdy מבית NMC ותהנו מכל רגע של תענוג המין.
ניקוי ואחזקה: לפני ואחרי השימוש, מומלץ לנקות היטב את הויברטור באמצעות מים וסבון עדין או חומר ניקוי יעודי. יש להבטיח שהויברטור נמוך היטב ומתייבש לפני החזרתו לאריזה על מנת למנוע חיידקים וחומרים מזיקים מהתייבשות בתוכו. מומלץ גם לסגור את הויברטור בתוך ניילון או תיק נפרד על מנת לשמור על ניקיונו ומראהו.

שימוש במים: הויברטור עמיד במים, ולכן ניתן להשתמש בו גם במקלחת או באמבט. מומלץ לשטוף היטב את הויברטור לאחר השימוש על מנת להסיר כל סבון או שאריות שעשויות להישאר עליו.

שימוש עם חומרי סיכה: מומלץ להשתמש בחומרי סיכה מבוססי מים בזמן השימוש כדי להגיע לחוויה מקסימלית ולהעצים את התחושה. חומרי סיכה אינם גורמים נזק לויברטור וניתן להשתמש בהם בבטחה.

תנאי אחסון: יש לאחסן את הויברטור במקום יבש ומוצל בטמפרטורה קרה. ניתן להשתמש באריזת המקור או למצוא אריזה נוספת שתשמור על הויברטור נקי ובטוח.

בסופו של דבר, על מנת למקסם את שימוש הויברטור ולהאריך את חייו השימושיים, מומלץ להביאו לתחזוקה ולבדיקה שנתית אצל טכנאי מוסמך. כך תוכלו להבטיח שהויברטור ישמר במצב הטוב ביותר וימשיך לתת לכם חוויות ריגושיות ומהנות בכל שימוש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ריאליסטי 28 ס"מ 10 מצבי רטט NMC- Rowdy”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן