מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:ויברטור ריאליסטי

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:28 ס"מ

אורך חדירה:23 ס"מ

קוטר מירבי:כ- 5 ס"מ

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

עמידות במים:עמיד במים

סוללות2 AAA

350.00

ויברטור ריאליסטי מסדרת Rowdy של המותג המוביל NMC.

תיאור

טכנולוגיית הויברטורים של חברת NMC היא טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת חווית ריאליזם מרהיבה. הויברטור מגיע בדגם Rowdy, שהוא פריט יוקרתי בעל יכולת חדירה מרשימה וקוטר מפתיע. הדגם מיועד בעיקר לנשים שמחפשות חווית אורגזמה עוצמתית ומרהיבה.

ההבדל בין הויברטור הזה לשאר המוצרים בשוק הוא בעיקר בטכנולוגיה ובעיצוב המתקדם שלו. הויברטור מצויד במנוע רטט חזק, המאפשר לבחור מבין 10 עוצמות רטט שונות. בנוסף, ניתן להצמיד את הויברטור למגוון שטחים וליהנות ממגוון תנוחות.

הויברטור גם עמיד במים, כך שניתן להנות ממנו לא רק במיטה אלא גם בזמן המקלחת. כדי לשמור על הויברטור במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש ולשטוף היטב את הויברטור לאחר השימוש.

בסופו של דבר, הויברטור Rowdy הוא בחירה מעולה לנשים שמחפשות חווית ריאליזם ואורגזמה מרהיבה. הטכנולוגיה המתקדמת והעיצוב המודרני שלו הופכים אותו לאחד הויברטורים האיכותיים והמבוקשים ביותר בשוק.
ניקוי ואחזקה:
לאחר השימוש, חשוב לנקות את הויברטור בצורה נכונה על מנת לשמור על ניקיון והארכת חיי המוצר. הנה כמה טיפים לניקוי ואחזקה של הויברטור:

1) נקה את הויברטור לפני ואחרי השימוש בעזרת מים וסבון עדין או באמצעות חומר ניקוי מיוחד למוצרי מין. השימוש בחומרי ניקוי קשים עלול לפגוע בחומרי הגלם של הויברטור ולגרום לנטיה באיכות המוצר.

2) לאחר הניקוי, יש לשטוף היטב את הויברטור על מנת להסיר את כל הסבון והחומרים הנקיים. וודא שאין שאריות מים או סבון בפנים הויברטור כדי למנוע ריחות לא נעימים או נזילות מבלתי רצויות.

3) יש להימנע משימוש בחומרי ניקוי כימיים חזקים או טבעות של פוליש בעת הניקוי. חומרים קשים יכולים לגרום לנזקים ולגרימת חלודה לחומרי הגלם של הויברטור.

4) לאחר הניקוי, יש לייבש היטב את הויברטור לפני המקם בחזרה באריזה. ייבוש יסייע למניעת צמיחת חיידקים ועוזר לשמירה על המוצר במצב מושלם לשימוש עתידי.

5) יש לשמור את הויברטור במקום יבש וקריר, מרחק נגיעה מכלי חום או קרה כמו תנור או מקרר. חום יתן לרכיבי הויברטור להתחמם ולא באמת יכול לעזור לאחזקת המוצר.

.לסיכום, הדילדו והויברטורים מסדרת Rowdy מתוצרת חברת NMC הם בחירה מצוינת למי שמחפש חוויה ריאליסטית ואיכותית ביותר. בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת והעבודה הידנית, הם מציעים אפשרויות ותכונות מתקדמות שאין לרוב הויברטורים האחרים. על מנת לשמור על הויברטור במצב מושלם, חשוב לנקות ולאחזק אותו כראוי לפי ההנחיות הנכונות. בכך תוכל ליהנות מהויברטור במשך זמן רב ולמקסם את התענוג האישי והחוויתי שהוא יכול להציע.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ריאליסטי 28 ס"מ 10 מצבי רטט NMC- Rowdy”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן