מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:ויברטור ריאליסטי

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:23 ס"מ

אורך חדירה:19.5 ס"מ

קוטר מירבי:5 ס"מ

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:2 AAA

350.00

ויברטור ריאליסטי מסדרת Rowdy של המותג המוביל NMC.

תיאור

ויברטור ריאליסטי מסדרת Rowdy מבית NMC הינו אביזר מין איכותי ביותר, המתאים לנשים המחפשות חווית ריאלית ומרהיבה. הויברטור מצויד בטכנולוגיה מתקדמת ועבודת יד מומחית, שבהן ניתן להבטיח שלמות ואיכות ללא פשרות.

הדגם הזה של הויברטור מאפשר חדירה עמוקה של מעל ל-13 ס"מ וקוטר של מעל ל-4 ס"מ, מתאים במיוחד לאלה שמחפשות תחושה גברית שאין כמוה בגברים. כמו כן, המנוע הרטט החזק מאפשר לבחור מתוך 10 עוצמות רטט שונות, להגברת הריגוש והאורגזמה האישית.

להבדיל מרוב הויברטורים האחרים, ניתן להצמיד את הויברטור הזה למגוון שטחים שונים וליהנות ממגוון תנוחות. כמו כן, הוא עמיד במים וניתן להשתמש בו גם במקלחת.

כדי לשמור על אריזת הויברטור במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי, ולהניח לו להתייבש לפני החזרתו לאריזה.

באמצעות ויברטור ריאליסטי זה, תוכלי להנות מחוויה איכותית ומרהיבה ברמה הגבוהה ביותר. הוא משמש ככלי מין מושלם עבור נשים שמחפשות תחושות חדשות ומרתקות בחיי המין שלהן.
.כדי לשמור על איכות הויברטור ולהאריך את חיי השימוש שלו, מומלץ להקפיד על האחזקה המדויקת והנכונה שלו. הנה כמה טיפים לאחזקה ושימוש נכונים:

1) לפני ואחרי כל שימוש, יש לנקות את הויברטור בעדינות עם מים וסבון עדין או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. יש להימנע משימוש בחומרים כימיים חזקים שעשויים לפגוע בחומרי הייצור של הויברטור.

2) לאחר הניקוי, יש לשטוף היטב את הויברטור ולוודא שאין שאריות של חומרי הניקוי עליו. ניתן להשתמש במגבון יבש או להניח אותו על מגבת נקייה בכדי להתייבש.

3) מומלץ לאחסן את הויברטור במקום יבש וקריר למניעת נזילות או נזק מכבדים.

4) יש להימנע משימוש בויברטור באופן יתר על המידה או בצורה שעשויה לגרום לנזק למוצר או לגוף האדם.

5) חשוב לקרוא ולהבין את ההוראות והאזהרות במדריך המצורף לויברטור ולהפעילו בהתאם להנחיות היצרן.

בסופו של דבר, עליך לזכור שהאחזקה הנכונה של הויברטור תקנה ושימוש נכון יכולים להבטיח לך חוויה יוצאת דופן וארוכת טווח עם מוצר באיכות גבוהה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ריאליסטי 23 ס"מ 10 מצבי רטט NMC- Rowdy”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן