שרוול עיבוי והארכה לגבר רוטט מסיליקון Seven Creations – Vibropenis Sleeve

מידע נוסף

מותג:Seven Creaions

אביזר:שרוול לגבר

אורך כולל:15.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

מצבי רטט:מולטי ספיד

חומרי סיכה מומלצים:גלים על בסיס מים

179.00

שרוול בעל זיזים רוטט המתלבש על איבר הגבר כקונדום ומעבה אותו או כהלבשה על ויברטור במטרה להעניק לאישה הנאה גדולה יותר בעת החדירה. השרוול עוזר להשהות את הגמירה ומתאים במיוחד לגברים הסובלים מגמירה מוקדמת.

תיאור

"שרוול זיזים – מוסיף עוד הנאה לחוויה המינית"

בעולם המיני, תמיד מחפשים דרכים חדשות ומופתעות להעניק לשותף החוויה המינית שלנו עוד גירויים ותחושות. אחת מהדרכים החדשותות שלאחרונה זכתה לפופולריות גדולה היא השימוש בשרוול זיזים.

השרוול הזה מתלבש על איבר הגבר ומעביר רגשות ותחושות מדהימות לאשתו בעת החדירה. הרעיון מתחזק עוד יותר על ידי התוספת של כ 4 ס"מ לאיבר המין של הגבר. כך שהשרוול מספק את המראה והתחושה של גבר עם איבר מין גדול יותר, מה שיכול להיות מאוד מרגש ומרתק לאשתו.

בנוסף, בתוך השרוול ניתן להשחיל ביצת רטט מהירות משתנה. זה מוסיף תחושות נוספות של תנועה ורעידות, שיכולות להגביר את ההנאה לשני בני הזוג. היתרון של השימוש בשרוול זיזים הוא שהוא מאפשר לגברים לשהות יותר זמן במיטה, מה שיכול להיות עזר יעיל לגברים הסובלים מגמירה מוקדמת.

אז אם אתם מחפשים דרך חדשה ומרתקת להעניק לשותף החוויה המינית שלכם יותר הנאה, השרוול זיזים עשוי להיות הפתרון המושלם עבורכם. נסו ותחוו את האושר וההנאה שיכול לספק לכם!
שרוול בעל זיזים המתלבש על איבר הגבר הוא מוצר חדשני ומרתק שנוצר במיוחד על מנת להעניק יותר הנאה לאישה בעת החדירה. השרוול עשוי מחומר גמיש ונוח ללבישה, והוא מתקין על איבר הגבר כמו קונדום. השרוול מעבה את איבר הגבר ומשהה את הגמירה, כך שהזוג יכול להנות מחוויה מינית ארוכה ומלאת הנאה.

השרוול מגוון בגדלים ומגיע עם תוספת של כ 4 ס"מ לאיבר המין, מעניק לגבר את התחושה של איבר מוגבר ועשיר במידות. בנוסף, בתוך השרוול ניתן להשחיל ביצת רטט מהירות משתנה, שמוסיפה עוד הנאה גם לאישה. הרטטים מעניקים תחושה נוספת של תנועה והרפיית השרוול על איבר הגבר מסייעת להשהות את הגמירה ולהאריך את חוויית המין.

השרוול מיועד בעיקר לגברים שסובלים מגמירה מוקדמת ומבקשים להחזיק מעמד מיני ארוך יותר. עם שימוש תקין ונכון, השרוול יכול להעניק לזוג חווית מין משופרת ומלאת הנאה.

אזור המין הוא אזור רגיש ומרכזי בחיי האישיים שלנו, ולכן חשוב למצוא את הדרך הטובה ביותר להגיע להנאה מינית מספקת ומסייעת לזוגות לחיות חיים מיניים מלאים ומרוממים. השרוול בעל זיזים הוא פתרון מושלם עבור זוגות שמחפשים להעניק לעצמם חוויה חדשה ומרתקת בחיי המין שלהם. נסו גם אתם את השרוול ותיהנו מחווית מין מדהימה ומרהיבה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שרוול עיבוי והארכה לגבר רוטט מסיליקון Seven Creations – Vibropenis Sleeve”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן