סטרפאון פרימיום מסיליקון לחדירה כפולה 10 מצבי רטט Excellent Power – Double Thruster

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:סטרפ און עם ויברטורים

אורך חדירה לחודרת:כ- 9 ס"מ

אורך חדירה לנחדרת:כ- 17 ס"מ

מצבי רטט:10 מצבי רטט

עשוי מ:Silicone + ABS

499.00

סטרפ און איכותי מקצועי בעל 2 ויברטורים לחדירה כפולה מסיליקון רפואי ובעל 10 מצבי רטט לחודרת ולנחדרת.

תיאור

סטרפ און איכותי לחדירה כפולה של מותג אביזרי המין NMC. הסטרפ און Joyride Duo מגיע עם 2 ויברטורים – אחד באורך של כ-17 ס"מ לחודרת והשני באורך של כ-9 ס"מ לנחדרת. הסטרפ און מתאים לכל אחד ואחת ומציע 10 מצבי רטט הניתנים לשליטה באמצעות שלט נח לתפעול. החגורה של הסטרפ און עשויה דמוי עור ומתאימה להיקפי מידות החל מ-81 ס"מ ועד ל-112 ס"מ. בנוסף, ניתן לכוון את הסטרפ און בהתאם למבנה הגוף שלך.
הסטרפ און Joyride Duo הוא מוצר מדהים של מותג אביזרי המין NMC, המתפאר באיכותו הגבוהה וביכולותיו המרהיבות. הסטרפ און זה מערכת לחדירה כפולה, המספקת חוויה מינית מדהימה ומרעננת.

מהלך הסטרפ און Joyride Duo כולל שני ויברטורים, המתאימים לחודרת באורך של כ-17 ס"מ ולנחדרת באורך של כ-9 ס"מ. כל ויברטור מצוייד ב-10 מצבי רטט הניתנים לשליטה והתאמה אישית באמצעות שלט נח לתפעול. עם מגוון הגדרות אלו, תוכל להתאים את החוויה המינית לצרכים והעדפותיך האישיות.

אחת מתכונות המרשימות של הסטרפ און Joyride Duo היא החגורה הדמוי עור. החגורה מתאימה להיקפי מידות החל מ-81 ס"מ ועד ל-112 ס"מ, מה שמאפשר לך להתאים אותה למבנה הגופך בדיוק. כיוון החגורה פשוט ונוח, ותוכל להתאים אותה במיוחד לך.

הסטרפ און Joyride Duo הוא לא רק מוצר מיני מדהים, אלא גם חפיפה בין איכות גבוהה לעיצוב מודרני ומרהיב. עם הסטרפ און הזה, תוכל להתענג על חוויה מינית מדהימה ולרגעים מהנים בלתי נשכחים. אז, מה אתה מחכה לו? קנה עכשיו את הסטרפ און Joyride Duo של NMC ותתחיל לחקור גבולות חדירה חדשים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סטרפאון פרימיום מסיליקון לחדירה כפולה 10 מצבי רטט Excellent Power – Double Thruster”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן