מידע נוסף

אביזר:ויברטור פרימיום לחדירה

מותג:Vibe Therapy

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

סוללות:3 AAA

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:4 ס"מ

אורך חדירה:15.5 ס"מ

אורך כולל:23 ס"מ

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט

469.00

ויברטור פרימיום לחדירה עשוי סיליקון מסדרת הפרימיום Vibe Therapy של המותג Seven Creations.

תיאור

מאמר זה מתאר את הויברטור המקצועי של סדרת Vibe Therapy, העשוי סיליקון ומגיע עם מאלץ לעיסוי הדגדגן. הויברטור מצויד בשלושה מנועים שמעניקים עיסוי בשלושה אזורים שונים, ויש לו שבעה מצבי רטט שונים. התכונות המיוחדות של הויברטור כוללות את עמידותו במים ואפשרות השימוש בו בדוש ובאמבטיה.

.כדי לשמור על הויברטור במצב טוב ולהאריך את חיי השימוש שלו, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. בנוסף, לאחר השימוש יש לנקות את הויברטור במים נקיים וסבון, ולאחר מכן להשאירו להתייבש לפני שהוא מוחזק בקופסא.
תחזוקה וניקוי:
1) לפני השימוש בויברטור, יש לוודא שהוא נטען במלואו. לחבר את הויברטור למטען המתאים ולהמתין עד שהוא יהיה מוכן לשימוש.
2) על מנת לשמור על הויברטור במצב הטוב ביותר, מומלץ לשמור עליו בקופסא המקורית או בתיק אחסון מיוחד לאביזרי מין. יש להימנע מאיחסוןו במקום חם ולח או בקרבת מקורות חום ישירים.
3) לאחר השימוש, יש לנקות את הויברטור בעדינות עם מים פושרים וסבון עדין. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. יש להימנע משימוש בחומרים כימיים חזקים שעלולים לפגוע בחומרי הבניה של הויברטור.
4) לאחר הניקוי, יש לנגב את הויברטור במגבת יבשה ולהשאירו להתייבש לחלוטין לפני שמחזירים אותו לקופסא או לתיק האחסון.
5) יש להימנע מהשימוש בויברטור במים רותחים או בתוך מים מתוקנים, כמו באמבט או בבריכה. יש להשתמש בויברטור רק במים נקיים וטמפרטורה סבירה.
6) במידה ונמצאת כל תקלה או נזק בויברטור, יש להפסיק להשתמש בו מיד ולפנות לתיקון או לשירות הלקוחות של היצרן.

בעזרת עקרונות התחזוקה והשימוש הנכונים, תוכל להנות מהויברטור שלך במשך זמן רב ולשמור על תפקודו המיטבי.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור סיליקון Vibe Teraphy – Tri Rabbit”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן