מידע נוסף

עשוי מ:בד סקוץ נעים

אביזר:אזיקי ידיים ורגליים נדבקים

מותג:NMC

239.00

סט 4 אזיקי ואקום נדבקים איכותיים למשחקי 4PLAY מבית מותג אביזרי המין NMC.

תיאור

אזיקי וואקום איכותיים לשימוש במקלחת ולמשחק מקדים הם פתרון מושלם לילדים ולמבוגרים כאחד. הצמדת הכוסיות ההדבקה לכל משטח חלק מעניקה חיבור נעים ומשחק מהנה באמבטיה. בעזרתם, ניתן ליצור מסלולים ומשחקים מגוונים במקלחת, שיכולים להעניק חווית משחק מרתקת ומפתחת יכולות חשיבה מרחבית ומוטורית.

האזיקים הינם מתכווננים ונעימים למגע, והחומר שהם נעשו ממנו מותאם לספיגת מים. כך שהם מאפשרים חוויה נעימה ונוחה במקלחת, ומסייעים בשמירה על ידיות המקלחת יבשות ונקיות.

המוצר מומלץ במיוחד למתחילות, נערות צעירות ולכל מי שמחפש להנות ממשחק מקדים מעניין ומהנה במקלחת. הוא יכול לשמש ככלי עזר להפיכת המקלחת למקום של חוויות מדליקות ומלמדות, ובו זמנית מעניק לילדים ולמבוגרים הרגעה וכיף לאחר יום עמוס.

בקניית אזיקים וואקום איכותיים תוכלו להבטיח חוויה משובחת ומשגעת במקלחת. הם יעניקו לכם פעילות מהנה, תרגול מוטורי, חשיבה יצירתית ותחושה של הישג. כך שאל תהססו, תזמינו את האזיקים המדהימים האלו ותוסיפו קצת כיף ושמחה למקלחת שלכם!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט 4 אזיקי ואקום נדבקים למקלחת NMC – 4Fantasy”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן