940.00

ויברטור יוקרתי של מותג אביזרי הפרימיום האמריקאי The Rabbit Company.

תיאור

The Classic Rabbit הוא ויברטור מתקדם ואיכותי שמיוצר על ידי המותג האמריקאי The Rabbit Company. הוא מצויד במנוע חזק ומגוון מקצבים ומהירויות לבחירתך, המאפשרים חוויית ענוג מרהיבה. הויברטור נטען באמצעות כבל USB ומעוצב בצורה קלאסית ומרהיבה.

The Classic Rabbit הוא בעל מידות אידיאליות עבור מתחילות ומומלץ במיוחד לנשים שמחפשות ויברטור מיוחד ואיכותי. הוא גם מושלם כמתנה יוקרתית לגברים שמעוניינים לפנק את הנשים שלהם.

לשמירה ושימוש תקין בויברטור, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים ולשטוף היטב את המוצר לאחר השימוש. יש להימנע מהרטבה של אזור הטעינה. בנוסף, מומלץ להתייבש בטוב טרם החזרתו לקופסא.

הצפייה בסרטון המצורף מציגה את הויברטור בפועל, ומעידה על החוויה המדהימה שהוא מספק.

בסיכום, The Classic Rabbit הוא ויברטור מתקדם ואיכותי שמציע חווית ענוג מרהיבה. הוא מומלץ למתחילות ומהווה מתנה יוקרתית ומושלמת עבור הנשים.
The Classic Rabbit הוא ויברטור מתקדם ומודרני שמיועד לספק חוויה מינית מרהיבה ומרגשת. המוצר, שפותח על ידי המותג האמריקאי The Rabbit Company, מצויד במנוע חזק ובטכנולוגיה מתקדמת המבטיחה תנועה חלקה וחזקה בו זמנית.

הויברטור מגיע עם 6 מקצבים שונים ו-6 מהירויות לבחירתך, מה שמאפשר לך להתאים את החוויה המינית לצרכים והעדפותיך האישיות. בנוסף, הויברטור נטען באמצעות כבל USB, מה שהופך אותו לנוח וקל לשימוש.

העיצוב הקלאסי של The Classic Rabbit מאפשר לך ליהנות מעינוג דגדגן ונקודת הג'י בו זמנית. בנוסף, המידות האידיאליות של הויברטור הופכות אותו למתאים במיוחד למתחילות שמחפשות חוויה מינית מושלמת.

בנוסף, The Classic Rabbit מהווה מתנה מושלמת לגברים שמעוניינים לפנק את הנשים שלהם. הוא מציע חוויה מינית יוקרתית ומרהיבה שתעניק לך רגעים של תענוג והנאה.

כדי לשמור על הויברטור במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. זה יסייע לך להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור היטב עם סבון ומים או במגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין. יש להימנע מרטיבות אזור הטעינה ולהניח את הויברטור להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

בסופו של דבר, The Classic Rabbit הוא ויברטור מתקדם ומדהים שישדרג את החוויה המינית שלך ויאפשר לך ליהנות מרגעים של תענוג והנאה. הוא מתאים לנשים וגברים כאחד ומציע חוויה מינית יוקרתית ומרהיבה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור נטען החזק ביותר בעולם The Rabbit Company – The Classic Rabbit”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן