מידע נוסף

מותג:The Rabbit Company

אביזר:ויברטור יוקרה

מצבים לבחירה:6 מקצבי רטט | 6 מהירויות רטט - 36

אורך כולל:20 ס"מ

אורך חדירה:10 ס"מ

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות חלקית במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

890.00

ויברטור יוקרתי של מותג אביזרי הפרימיום האמריקאי The Rabbit Company.

תיאור

The Realistic Rabbit הוא ויברטור מתקדם ומוביל בתחוםו של מוצרי המין. הוא הפיתוח החדש ביותר של המותג האמריקאי The Rabbit Company. הויברטור מצויד במנוע חזק ומגוון מרהיב של 6 מקצבים ו-6 מהירויות שונות לבחירתך. בעזרת טעינה דרך כבל USB, הויברטור מוכן לשימוש תוך כדי הפעלה נוחה וקלה.

העיצוב הריאליסטי של הויברטור מאפשר חוויה מושלמת של דגדוגים וחדירה רוטטת. The Realistic Rabbit מומלץ במיוחד לנשים מתחילות או לאלה המחפשות את הויברטור הטוב ביותר עם עיצוב מושלם. כמו כן, הויברטור הוא מתנה מושלמת לגברים המעוניינים לפנק את בת הזוג שלהם במתנה יוקרתית.

כדי להבטיח שימוש בטוח ונעים, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש ולנקות היטב את הויברטור לאחר השימוש. יש להימנע מהרטבת אזור הטעינה. כדי לשמור על איכות הויברטור, יש לשטוף אותו עם סבון ומים או להשתמש במגבונים ניקוי מיוחדים. הויברטור יש להשאיר להתייבש לפני שמירתו בקופסא.

The Realistic Rabbit הינו לא רק ויברטור מתקדם וחדשני, אלא גם יחיד במינו בעל עיצוב ריאליסטי שמעניק למשתמשת חווית תענוג מוחלטת ומרגשת.

הויברטור מצויד במנוע חזק ובטכנולוגיות מתקדמות שמבטיחות רגישות ואיכות עיסוי מעולה. בנוסף, הויברטור מגיע עם 6 מקצבים שונים ו-6 מהירויות שונות, מה שמאפשר לכל אישה למצוא את ההתכוונות המועדפות עליה.

הויברטור מתאים במיוחד למתחילות בעולם הויברטורים, אך לא פחות מומלץ לכל אישה שמחפשת חוויה ייחודית ועצומה.

בנוסף, הויברטור מתאים גם לגברים שרוצים להפנק את הנשים שלהם עם מתנה יוקרתית ומפנקת במיוחד.

שימוש ואחזקה:

  1. מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
  2. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור היטב עם סבון ומים או במגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין. יש להימנע מהרטבת אזור הטעינה.
  3. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

לסיכום, The Realistic Rabbit הוא בחירה מעולה לכל אישה שרוצה לחוות תענוג מרהיב ולגברים שרוצים להפנק את הנשים שלהם במתנה מפנקת ויוקרתית.


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור נטען The Rabbit Company – The Realistic Rabbit”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן