מידע נוסף

מותג:The Rabbit Company

אביזר:ויברטור יוקרה

מצבים לבחירה:6 מקצבי רטט | 6 מהירויות רטט - 36

אורך כולל:20 ס"מ

אורך חדירה:10 ס"מ

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות חלקית במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

1,240.00

ויברטור יוקרתי של מותג אביזרי הפרימיום האמריקאי The Rabbit Company.

תיאור

G Spot Rabbit Crystalized הוא אחד מהויברטורים המתקדמים ביותר והמבוקשים ביותר בעולם היום. המוצר, שמיוצר על ידי המותג האמריקאי The Rabbit Company, מציע חווית עיסוי משולבת של נקודת ה-G והדגדגן בתוך גוף אחד.

הויברטור מגוון במיוחד, עם 6 מקצבים שונים ב-6 מהירויות שונות שניתן לשלוט בהן באמצעות כפתורים נוחים לשימוש. בנוסף, הוא מגיע עם כבל USB לטעינה נוחה.

העיצוב הייחודי של הויברטור מאפשר חווית מראה אקסלוסיבית ויוקרתית, עם שיבוצים של קריסטלים על גבי ידית האחיזה. זהו מוצר מהדורה מוגבלת, המבטיח לאישה ליהנות מחווית עיסוי מושלמת בסגנון יוקרתי.

ניקוי הויברטור פשוט וקל, יש לשטוף אותו היטב עם סבון ומים או להשתמש במגבונים ניקוי מיוחדים לאביזרי המין. חשוב להימנע מהרטבה של אזור הטעינה. לאחר הניקוי, יש להשאיר את הויברטור להתייבש לפני שהוא מוחזר לקופסא.

הצפייה בסרטון המצורף מציגה את ה-G Spot Rabbit Crystalized בפועל ומספקת המון מידע נוסף על המוצר.
G Spot Rabbit Crystalized הוא ויברטור מתקדם שמיועד לספק עיסוי מרשים ועינוג גבוה במיוחד. המוצר מיוצר על ידי המותג האמריקאי The Rabbit Company והוא מהווה אחד הפיתוחים האחרונים והמתקדמים ביותר בתחום.

ה-G Spot Rabbit Crystalized מגיע עם מידות אידאליות למתחילות בנוסף לכך, הוא נטען באמצעות כבל USB ומצויד במנוע חזק ומתקדם. הויברטור מציע 6 מקצבים שונים ב-6 מהירויות שונות, שניתן לבחור באמצעות כפתורים נוחים לשימוש בידית האחיזה.

עיצוב הויברטור מותאם בדיוק כך שתתאים לעיסוי נקודת ה-G ולדגדגן באותו זמן. בניגוד לדגמים אחרים, ה-G Spot Rabbit Crystalized מיוצר במהדורה מוגבלת בלבד ומציע מראה אקסלוסיבי ויוקרתי בזכות שיבוצם של קריסטלים על גבי ידית האחיזה.

השילוב הייחודי של טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב ארגונומי ומראה אקסלוסיבי הופכים את G Spot Rabbit Crystalized לאחד הויברטורים הנחשקים ביותר בעולם היום. המוצר מועד לשימוש על ידי נשים וגברים כאחד, שמחפשים אביזר יוקרתי המאפשר חווית עיסוי מפנקת ועינוג מרשים.

לשמירה על הויברטור ושימוש נכון, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המיועדים לשימוש עם מוצרי מין ומבוססי מים. השימוש במוצרים אלו יכול להגביר את התחושה ולספק הנאה מקסימלית. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור היטב עם סבון ומים או להשתמש במגבונים ניקוי מיוחדים לאביזרי מין. יש להימנע מהרטבת אזור הטעינה. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

בסופו של דבר, G Spot Rabbit Crystalized הוא הויברטור המושלם לספק עיסוי מהנה ועינוג מרשים במיוחד. הוא משלב בתוכו טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב ארגונומי ומראה אקסלוסיבי המתאימים לכל אחד ואחת שמחפשים את החוויה המירבית בתחום העיסוי האינטימי.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור נטען החזק ביותר בעולם במהדורה מוגבלת The Rabbit Company – G Spot Rabbit Crystalized”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן