ויברטור יוקרתי מקורי תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Stronic Surf מהכתבה נ YNET

מידע נוסף

מותג:Fun Factory

אביזר:ויברטור יוקרתי דופק

מצבים לבחירה:10 מצבי דפיקה

אורך כולל:20.8 ס"מ

אורך חדירה:14 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות מלאה במים

מקור מתח :טעינה עם כבל USB

זמן טעינה:6-8 שעות

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

899.00

ויברטור סיליקון מסדרת היוקרה Stronic של מותג הפרימיום הגרמני Fun Factory.

תיאור

ויברטור סיליקון יוקרתי של מותג הפרימיום הגרמני Fun Factory המשלב בין עיצוב ארגונומי ואלגנטי לשימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. דגם זה הוא מסדרת Stornic הנחשבת לסדרה היוקרתית והמתקדמת ביותר של החברה. Stronic Surf הינו דגם חדיש וקטן המידות של המותג הגרמני בשונה מויברטורים אחרים, דגם זה מצויד בטכנולוגית דפיקה בה הויברטור נע אחורה וקדימה ב-10 מקצבים שונים אשר ניתנים לשינוי ע"י מתגי הפלוס והמינוס בשלט הבקרה שבבסיס הויברטור. במקום תנועת הרטט הרגילה דבר המבטיח לך תחושה שאף פעם לא חווית. בזכות הצורה שלו ותנועת הדפיקה הויברטור מושלם לחיפוש ועינוג נקודת ה-G, נקודת ה-O ונקודת ה-A. הויברטור מומלץ לנשים המחפשות ויברטור נוסף לחוויה חדשה או כויברטור ראשי הנחשב לאחד המתקדמים והמהנים ביותר בעולם כיום.

ויש לשמור על הויברטור בצורה תקינה ולבצע אחזקה ושימוש תקניים. בזמן השימוש בו מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור עם מים נקיים וסבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. יש להניחו להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

חשוב לדעת שהויברטור מכיל סוללת ליתיום נטענת ועל מנת לשמור על תקינותו של המוצר יש לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות אחת לחודש. יש לקחת בחשבון שמוצרים המכילים סוללת ליתיום מכל החברות בעולם נדרשים לבצע פעולה זו על מנת לשמור על תקינותם.

חברת Fun Factory היא יצרנית אביזרי מין הנוסדה בשנת 1998 בברמן שבגרמניה. החברה החלה כחברה קטנה לייצור מוצרי סיליקון ובמהלך השנים הפכה לאחת החברות המובילות בעולם בייצור אביזרי מין מסיליקון איכותי במיוחד. החברה מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים, והיא מכונה גם על עיצוביה המקוריים והמיוחדים של המוצרים. עם זאת, החברה גם מתקדמת בכל הזמן ומשתמשת בטכנולוגיה מתקדמת כדי לספק את החוויה הטובה ביותר ללקוחותיה.
המאמר מתאר את הויברטור הסיליקון של מותג הפרימיום הגרמני Fun Factory. הויברטור משלב בין עיצוב ארגונומי ואלגנטי לשימוש בטכנולוגיה מתקדמת. הוא חלק מסדרת Stornic, הסדרה היוקרתית והמתקדמת ביותר של החברה.

דגם Stronic Surf הוא דגם חדיש וקטן המידות. הוא מצויד בטכנולוגית דפיקה ייחודית, בה הויברטור נע אחורה וקדימה ב-10 מקצבים שונים שניתן לשנות עם מתגי הפלוס והמינוס בשלט הבקרה המובנה. תנועת הדפיקה המיוחדת של הויברטור מבטיחה תחושה חדשה ומרהיבה.

הויברטור מומלץ לנשים המחפשות חוויה חדשה או כויברטור ראשי. הוא מתאים לחיפוש ועינוג בנקודות ה-G, ה-O וה-A. המוצר מכיל סוללת ליתיום נטענת, ולכן חשוב לטעון ולהפעיל אותו לפחות פעם בחודש על מנת לשמור על תקינותו.

המאמר מציין גם את חברת Fun Factory, היצרנית של הויברטור. החברה נוסדה בשנת 1998 בגרמניה והייתה החלוצה בייצור מוצרי מין מסיליקון רפואי. היא מייצרת מוצרים מין איכותיים במיוחד וזכתה בפרסים רבים על עיצובים וחדשנות. החברה הפכה לאחת מהמובילות בעולם בתחום אביזרי המין.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יוקרתי מקורי תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Stronic Surf מהכתבה נ YNET”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן