מידע נוסף

עמידות במים:עמידות מלאה במים

עשוי מ:CyberSkin

איבר:ואגינה נרתיק Porn Star Misty Stone

אביזר:ואגינה

מותג:Hustler Toys

175.00

וגינה מסייבר סקין איכותית, של המותג האמריקאי Hustler .

תיאור

כיצד לשמור ולהשתמש במאונן הקומפקטי של Hustler Choco

המאונן Choco של Hustler הוא חלק מסדרת הואגינות הקומפקטיות של המותג האמריקאי Hustler toys. הוא עשוי CyberSkin בצבע עור כהה איכותי, המשמש כרפליקה של איבר המין של שחקנית הפורנו האמריקאית Misty Stone. הוא כולל שרוול פנימי להגברת הגירוי והנאה במהלך השימוש.

לפני השימוש במאונן Choco מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים כדי להגביר את ההנאה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הואגינה עם מים וסבון ולאוורר אותה. ניתן גם להוסיף טלק לחידוש ורענון המוצר.

בזכות גודלו הקומפקטי, נוח וקל לנשיאה, ניתן להשתמש במאונן Choco במקלחת או להסתירו בארון ובמגירה. סדרת הואגינות של Hustler הן אידיאליות לגברים שמחפשים מאונן איכותי של מותג אמריקאי על מנת לשדרג את החוויה המינית שלהם.

בעברית ערוכה על ידי: [השם שלך]
אחזקה ושימוש:
1) לפני השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים להגברת ההנאה.
2) לאחר השימוש יש לשטוף היטב את הואגינה עם מים וסבון ולאוורר את המוצר.
3) ניתן להוסיף טלק לחידוש ורענון המוצר.

סדרת מאונני הואגינה של המותג האמריקאי Hustler toys היא סדרה קומפקטית עם עיצובים מדהימים. אחד מהדגמים בסדרה הוא מאונן ה-Choco, שמדמה את איבר המין של שחקנית הפורנו האמריקאית Misty Stone. ה-Choco עשוי CyberSkin, חומר איכותי בצבע עור כהה, שפותח על ידי החברה ונחשב לאחד החומרים המתקדמים והמהנים ביותר לשימוש.

ה-Choco כולל שרוול פנימי המוסיף לחווית השימוש גירוי והנאה נוספת. בעזרת גודלו הקומפקטי, ניתן להשתמש בו במקלחת ולכן המוצר נח וקל לנשיאה בזמן טיולים או לסתירה בארון ובמגירה.

על מנת לשמור על המוצר ולהאריך את חיי השימוש שלו, מומלץ לעקוב אחרי ההנחיות הבאות: לפני השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים על מנת להגביר את ההנאה. לאחר השימוש, יש לשטוף הואגינה היטב עם מים וסבון ולאחר מכן לאוורר את המוצר. בנוסף, ניתן להוסיף טלק לחידוש ורענון המוצר.

סדרת הואגינות של Hustler היא הבחירה המומלצת לגברים שמחפשים מאונן איכותי ממותג אמריקאי, שיגרום להם לשדרג את חוויית השימוש וההנאה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “וגינה כושית Hustler -Choco Pussy”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן