רוקט פוקט סיליקון 10 מצבי רטט vibrating 10 functions

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:רוקט פוקט

מצבי רטט:10 מצבי רטט

אורך:כ- 13 ס"מ

עשוי מ:סיליקון

סוללות:1 AA

חומרי סיכה:חומר סיכה על בסיס מים

עמידות למים:עמיד למים

179.00

Snoo – רוקט פוקט מסיליקון איכותי מבית NMC בעל 10 מצבי רטט.

תיאור

הכירו את הרוקט פוקט הטוב ביותר בגודלו וצורתו. הרוקט פוקט מצויד במנוע רטט המפיק 10 מקצבי רטט שונים לעינוג ועיסוי הדגדגן, ומתאים גם לחדירה אנאלית וגינאלית עדינה. יתרונו של מוצר זה נעוצה בקצהו הבולט המאפשר לך ליהנות מרטט חזק וממוקד בדיוק על האזור שאת הכי אוהבת, גם לנקודת הג'י. רוקט פוקט Snoo נוח לשימוש וקל להסתרה, ומהווה פתרון מצוין לנשים המחפשות ויברטור קטן ונח לנשיאה. גם גברים יכולים למצוא בו אביזר איכותי ומקצועי לגיוון ושדרוג חוויה המינית. מוצר זה הינו מוצר מצוין לשימוש בסולו או כמוצר זוגי בחדר המיטות.

אחזקה ושימוש:
1) בעת השימוש במוצרי המין כדוגמת רוקט פוקט, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בלבד. כך תוכלו להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן בחדר המיטות.
2) לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הויברטור על ידי מים נקיים וקצת סבון. אפשר גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן, לאחר הניקוי, יש להניח לויברטור להתייבש לפני החזרתו לקופסא.
טיפים לשימוש ברוקט פוקט:

1. יש להשתמש בחומרי סיכה בלבד שהם על בסיס מים. חומרי סיכה אחרים עשויים לפגוע בחומרים שברוקט פוקט ולגרום לנזקים.
2. כדי ליהנות מהנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה, מומלץ להתחממם טובה טרם השימוש ברוקט פוקט.
3. לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון. ניתן גם להשתמש בחומרי ניקוי המיועדים למוצרים מיניים.
4. לאחר הניקוי, יש להתיחד לייבוש הויברטור לפני שהוא יחזור לקופסא.
5. מומלץ לאחסן את רוקט פוקט במקום יבש ומוצל כדי לשמור על איכותו ולהאריך את חיי המוצר.

עם השימוש הנכון והאחזקה המתאימה, תוכלי ליהנות מרגעים נעימים ומהנים עם רוקט פוקט הטוב ביותר. תהני מחוויות המין שלך בצורה מקצועית ומהנה עם המוצר האיכותי הזה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט סיליקון 10 מצבי רטט vibrating 10 functions”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן