ויברטור ריאליסטי גדול תוצרת ארה"ב "Pipe Dream – Vibrating Stiffy 10

מידע נוסף

מותג:Pipe Dream

אביזר:ויברטור ריאליסטי

מצבים לבחירה:עוצמת רטט מתגברת

אורך כולל:30 ס"מ

אורך חדירה:26 ס"מ

קוטר מירבי:5.8 ס"מ

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:1 AA

330.00

דילדו ריאליסטי תוצרת ארה"ב מסדרת King Cock של המותג Pipe Dream.

תיאור

ויברטור ריאליסטי ענק מסדרת King Cock הנחשבת לאחת מסדרות אביזרי המין האיכותיות והמבוקשות ביותר בעולם. סדרת King Cock מיוצרת בארה"ב ומתאימה לנשים המחפשות אביזר גדול במיוחד בעל יכולת חדירה ומראה ריאליסטיים במיוחד. הויברטור עמיד במים ומאפשר לך ליהנות איתו לא רק במיטה אלא גם בזמן המקלחת.

כדי לשמור על הויברטור במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש. כאשר השימוש נגמר, יש לשטוף היטב את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להשאיר את הויברטור להתייבש טרם החזרתו לאריזה.

סדרת King Cock היא סדרה של אביזרי מין באיכות פרימיום מבית חברת Pipe Dream. הסדרה מכילה מגוון רחב של דילדואים, סטרפאונים וויברטורים ריאליסטים במגוון גדלים וצבעים. סדרת King Cock Plus היא הגרסה המתקדמת והיקרה יותר שמאפשרת למשתמשת ליהנות משכבה כפולה והרגשה ריאליסטית יותר. הסדרה כוללת גם דילדואים רוטטים. סדרת הדילדואים של King Cock היא אחת המצליחות ביותר בעולם וסדרת King Cock Plus זכתה בפרס אביזר המין של השנה בקטגוריית אביזרי המין אשר אינם רוטטים.

האחזקה והשימוש הנכונים במוצרי המין הם חלק חשוב מהחוויה המינית ומהמשך החיים הסקסואלי שלנו. כאשר מדובר בויברטור ריאליסטי ענק כמו דגם ה-King Cock מסדרת האביזרים המבוקשת והאיכותית ביותר, חשוב לדעת כיצד לשים דגש על האחזקה והשימוש הנכונים.

הויברטור מיוצר בארה"ב ומשתמש בטכנולוגיה מתקדמת ועבודת יד במטרה להגיע לשלמות בלתי מתפשרת. התחושה והמראה הריאליסטיים של המוצר מושגים בזכות הטכנולוגיה המתקדמת והחומרים האיכותיים שבהם עשויים הדילדואים. בנוסף, הדגם המסוים של King Cock מתאים במיוחד לנשים המחפשות אביזר גדול ומרשים, עם יכולת חדירה של 26 ס"מ וקוטר של עד 5.8 ס"מ.

בשביל להנות מחווית השימוש המקסימלית ולהאריך את חיי המוצר, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה בזמן השימוש. חומרי הסיכה שהינם על בסיס מים יעניקו לך הנאה מקסימלית ויאפשרו לך להתחבר עוד יותר לתחושה הריאליסטית המדהימה של הויברטור.

לאחר השימוש, חשוב לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. יש להימנע משימוש בחומרים כימיים חזקים או משטחים פוליש עם הפוטנציאל לפגיעה בחומרי הסיכה ובמוצר עצמו. לאחר השטיפה, יש להניח לדילדו להתייבש לגמרי לפני שמחזירים אותו לאריזה שלו.

סדרת King Cock היא סדרה מובילה בתחום האביזרים המיניים, והיא מיוצרת על ידי חברת Pipe Dream המוכרת בפרימיום האיכות שלה. הסדרה מכילה מגוון רחב של דילדואים, סטרפאונים וויברטורים, והיא נחשבת לאחת הסדרות המבוקשות והמצליחות ביותר בעולם. סדרת King Cock מתאימה לכל הטעמים והצרכים, ומגוונת הדגמים בה מאפשרת לכל אישה למצוא את האביזר המתאים לה במידה, צבע ותכונות המותאמות להעדפותיה.

סדרת ה-King Cock מורכבת משתי תתי סדרות: King Cock ו-King Cock Plus. הסדרה הרגילה של King Cock מציעה דילדואים וסטרפאונים ריאליסטיים, והסדרה המתקדמת יותר של King Cock Plus מציעה גם ויברטורים ריאליסטיים והמתקדמים ביותר. סדרת ה-King Cock Plus זוכת בפרס אביזר המין של השנה בקטגוריית אביזרי המין אשר אינם רוטטים.

אז תתפנקי ותיהני מחווית מין מרהיבה ופרימיום עם הויברטור הריאליסטי והמרשים של King Cock מסדרת Pipe Dream. לא תתחרטי!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ריאליסטי גדול תוצרת ארה"ב "Pipe Dream – Vibrating Stiffy 10”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן