ויברטור ריאליסטי תוצרת ארה"ב "Pipe Dream – Vibrating Stiffy 7

מידע נוסף

מותג:Pipe Dream

אביזר:ויברטור ריאליסטי

מצבים לבחירה:עוצמת רטט מתגברת

אורך כולל:17 ס"מ

אורך חדירה:12.7 ס"מ

קוטר מירבי:3.8 ס"מ

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:1 AA

299.00

דילדו ריאליסטי תוצרת ארה"ב מסדרת King Cock של המותג Pipe Dream.

תיאור

הויברטור הריאליסטי מסדרת King Cock הוא אחד מתוך סדרת האביזרים המיניים האיכותיים והמבוקשים ביותר בעולם. מיוצר בארה"ב, הויברטור מספק תחושה ומראה ריאליסטיים במיוחד, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת והעבודה המדויקת. מיועד בעיקר לנשים שמחפשות אביזר גדול יחסית, עם יכולת חדירה של מעל ל-73 ס"מ וקוטר של עד 4.3 ס"מ. הויברטור עמיד במים וניתן להשתמש בו במקלחת. בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מירבית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי ולהשאירו ליבוש לפני החזרה לאריזה. סדרת King Cock היא סדרת אביזרי מין באיכות פרימיום מחברת האביזרים המיניים האמריקאית Pipe Dream. הסדרה מכילה מגוון רחב של דילדואים, סטרפאונים וויברטורים ריאליסטיים במגוון גדלים וצבעים. חלק מהמוצרים בסדרה רוטטים וסדרת King Cock Plus מאפשרת להנות משכבה כפולה להרגשה ריאליסטית יותר. הדילדואים מסדרת King Cock נחשבים לאחת המוצלחות ביותר בעולם וסדרת King Cock Plus זכתה בפרס אביזר המין של השנה בקטגוריית אביזרי המין אשר אינם רוטטים.
תחזוקה וניקוי:
לכדי שתוכלו להמשיך ליהנות מהויברטור הריאליסטי מסדרת King Cock לאורך זמן, חשוב להבין את הצורך בתחזוקה וניקוי תקין. הנה כמה טיפים חשובים:

1) לפני ואחרי כל שימוש, יש לנקות את הויברטור בעדינות עם מים פושרים וסבון עדין או עם חומר ניקוי מיוחד למוצרי המין. יש להימנע משימוש בחומרי ניקוי אגרסיביים שעשויים לגרום נזק לחומר הסיליקון של הויברטור.

2) יש לשטוף היטב את הויברטור ולוודא שאין שאריות של סבון או חומרי ניקוי עליו לפני שמחזירים אותו לאריזה. ניתן להשתמש במגבונים יבשים או מטליות נקיות ורכות לייבוש הויברטור לפני אחסון.

3) יש לאחסן את הויברטור במקום יבש וקריר, ללא מגע עם חומרים אגרסיביים או חדירת חומרי ניקוי לתוך האריזה. ניתן להשתמש בתיק אחסון יעודי או לקנות מכסה פלסטיק לשמירה על הויברטור ושמירה על ניקיונו.

על סדרת King Cock:
סדרת King Cock היא סדרת אביזרי מין מובילה שנמכרת בכל רחבי העולם. הסדרה ידועה באיכותה הגבוהה והמראה הריאליסטי של המוצרים. כל הויברטורים, הדילדואים והסטרפאונים בסדרה עשויים מסיליקון רך ונעים למגע, המעניקים חוויה טבעית ומרגישה. סדרת King Cock משתלבת בצורה נהדרת עם כל סוגי המשפחות והגילאים ומציעה מגוון רחב של גדלים, אורכים וצבעים. הסדרה כוללת גם דגמים רוטטים המעניקים חוויה משופרת ומגוון עוצמות וטריגרים שונים להתאמה אישית. בנוסף, סדרת King Cock Plus היא הסדרה המתקדמת והיוקרתית ביותר של המותג, המציעה שכבה כפולה להרגשה ריאליסטית ומותאמת לצרכים המתקדמים של המשתמשות. עם הסדרה המגוונת והאיכותית של King Cock, תוכלו למצוא את הפריט המושלם שיתאים לכם ויספק את כל הציפיות שלכם במיטה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ריאליסטי תוצרת ארה"ב "Pipe Dream – Vibrating Stiffy 7”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן