ויברטור פרימיום תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Abby G

מידע נוסף

מותג:Fun Factory

אביזר:ויברטור פרימיום

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:18.9 ס"מ

אורך חדירה:11.7 ס"מ

קוטר מירבי:3.7 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:2 AAA

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

435.00

ויברטור פרימיום מסיליקון של מותג אביזרי הפרימיום הגרמני Fun Factory.

תיאור

אמר על הויברטור הפרימיום של Fun Factory, המיוצר מסיליקון עמיד במים ומגיע עם 4 מהירויות רטט ו-6 פולסים שונים. הויברטור עיצוב מרהיב עם קצה מועקל ומראה גלי להגברת החיכוך בעת החדירה. דגם זה מסדרת Battery+ של Fun Factory, המאפשרת שימוש עם סוללות רגילות או בערכה מיוחדת לטעינה מתוך הויברטור עצמו. הויברטור ניתן לשימוש במים ומתאים לשימוש באמבטיה ובמקלחת.

לצורך השימוש במוצרי המין, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון ולהשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. בנוסף, חשוב לטעון את הסוללה לפחות פעם בחודש על מנת לשמור על תקינותו של הויברטור. כל מוצרים המכילים סוללת ליתיום נדרשים לבצע פעולה זו כדי לשמור על תקינותם.

Fun Factory היא יצרנית אביזרי מין גרמנית שנוסדה בשנת 1998. היא החלה כחברה קטנה והייתה החלוצה בייצור אביזרי מין מסיליקון רפואי. היום, החברה היא אחת מהמובילות בייצור אביזרי מין מסיליקון איכותי בעולם ומפורסמת ביותר. צעצועי המין של Fun Factory נוסדים על עיצובים מקוריים ומיוחדים וזכו בפרסי עיצוב וחדשנות.
סקירה על ויברטור פרימיום Abby G מבית Fun Factory

ויברטור פרימיום Abby G הוא אביזר מין מהמותג הגרמני Fun Factory, המציע חוויה מרהיבה ומרעננת. בעל גוף עשוי סיליקון, הויברטור מספק ארבע מהירויות רטט ושישה פולסים שונים של רטט, כדי להתאים את החוויה לצרכים האישיים שלך. בנוסף, הוא מעוצב עם קצה מועקל ומראה גלי, שמגבירים את החיכוך בעת החדירה ומספקים גישה נוחה לנקודת ה-G.

דגם זה מסדרת Battery+ של Fun Factory, המאפשרת לך להשתמש בו עם סוללות רגילות או עם ערכה מיוחדת של Fun Factory שמאפשרת לטעון את הסוללות בתוך הויברטור עצמו. בכך, אתה יכול להיות בטוח שתמיד תהיה לך סוללה מוכנה לשימוש.

הויברטור Abby G עמיד במים, מה שמאפשר לך להשתמש בו באמבטיה או במקלחת לחוויה עוצמתית. עם הויברטור הזה, אתה מקבל את הכלים לחוויה מינית נעימה ומהנה בכל רגע שתבחר.

כדי לשמור על הויברטור Abby G במצב הטוב ביותר, חשוב לעקוב אחרי ההוראות הבאות:

1) מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון עדין או להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש לפני שמירתו בקופסא.

חשוב לציין שהויברטור Abby G מכיל סוללת ליתיום נטענת. על מנת לשמור על תקינותו של המוצר, מומלץ לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות פעם בחודש. כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום נדרשים לבצע פעולה זו על מנת לשמור על תקינותם.

Fun Factory היא יצרנית אביזרי מין מובילה המציעה מגוון מוצרים איכותיים במיוחד. החברה הוקמה בשנת 1998 בברמן, גרמניה, והייתה החלוצה בייצור מוצרי סיליקון רפואי לשימוש מיני. היוזמה שלהם לייצר אביזרי מין מסיליקון הובילה לפרסים רבים והם זכו במירב פרסי עיצוב המוצרים ובפרס החדשנות. היום, Fun Factory היא אחת החברות המובילות בתחום אביזרי המין בעולם, עם מוצרים מקוריים ומיוחדים שמעניקים חוויה מינית ייחודית ומרהיבה.

בסוף היום, ויברטור פרימיום Abby G מבית Fun Factory הוא בחירה מצוינת לכל מי שמחפש חוויה מינית מרהיבה ומיוחדת. הוא מציע מגוון אפשרויות רטט ומעצב בעל גימור מקצועי, וניתן להשתמש בו גם במים. אל תחמיצו את ההזדמנות לחוות את הנאה והתענוג הבלתי נשכחים שויברטור זה יכול להעניק לכם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פרימיום תוצרת פאן פקטורי גרמניה Fun Factory – Abby G”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן