מידע נוסף

מותג:Screaming O

אביזר:רוקט פוקט

מצבים לבחירה:4 מצבי רטט

אורך כולל:13 ס"מ

קוטר מירבי:2.2 ס"מ

עשוי מ:ABS + TPR

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:LR44

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

119.00

רוקט פוקט איכותי מסדרת My Secret של מותג אביזרי המין האמריקאי

המלאי אזל

תיאור

מסירה ואחזקה:

כאשר משתמשים ברוקט פוקט מסדרת My Secret של המותג האמריקאי Screaming O, חשוב להתחייב בתהליכי העסקה המקסימלית על מנת לשמור על איכות המוצר ולהבטיח שימוש נעים ובטוח.

1. שימוש: מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים. זה יסייע להעניק תחושה מרובה וסיכוי ליהנות מהמוצר בצורה מיטבית.

2. ניקוי: לאחר השימוש, יש להוציא את הסוללה ולנקות את הרוקט פוקט במים נקיים ומעט סבון. ניתן גם להשתמש בחומרי ניקוי המיועדים למוצרי המין. לאחר הניקוי, יש להשאיר את המוצר לייבש טרם החזרתו לקופסא.

בצע הזמנה עכשיו ותיהנה מחווית האינטימית הטובה ביותר!
3) יש לשמור את הרוקט פוקט במקום יבש וקריר למניעת נזקים ותקלות במוצר. יש להימנע מאיחסון המוצר בקרבת מקורות חום כמו תנור או מכונת כביסה.

4) יש להימנע משימוש ברוקט פוקט אם יש נזקים חיצוניים כמו שברים או חלקים חסרים. במקרה כזה, יש להחליף את המוצר במוצר חדש ושלם.

5) חשוב לא לחבר את הרוקט פוקט לחשמל פתאום או להפעילו עם ידיים רטובות. יש להימנע מנפילת המוצר ומגע עם חומרים כימיים.

6) במידת הצורך, ניתן להשתמש בקרם אינטימי או ג'ל לחות בזמן השימוש כדי להקל על החוויה ולהגביר את הנעימות.

7) יש לשים לב ולא להעמיס על המוצר בניסיון להגיע לרגישות יתרה. חשוב להקשיב לתחושות הגוף ולהפסיק את השימוש במידה ומופיעים כאבים או תחושות לא נוחות.

8) לא לשכוח לשמור על הרוקט פוקט מרחוק ילדים ובעלי חיים למניעת נזקים או תאונות.

בסיכום, השימוש ברוקט פוקט מסדרת My Secret של Screaming O הוא חוויה מהנה ומרעננת. עם האחזקה הנכונה והשימוש המתאים, תוכלי ליהנות מהמוצר לאורך זמן ולחזק את התחושה המינית שלך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט מסקרה Screaming O.”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן