מידע נוסף

מותג:Screaming O

אביזר:רוקט פוקט נטען עם שלט רחוק

מצבים לבחירה:20 מצבי רטט שונים

אורך כולל:9.5 ס"מ

אורך כולל:9.5 ס"מ

קוטר מירבי:2.2 ס"מ

קוטר מירבי:2.2 ס"מ

עשוי מ:ABS

עמידות במים:עמידות מלאה

זמן עבודה:60+ דקות

טווח שלט:עד 12 מטר

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

299.00

Positive Remote – רוקט פוקט נטען ומצויד בשלט רחוק בעל טכנולוגית Low Pitch Motor של מותג אביזרי המין האמריקאי Screaming O.

תיאור

רוקט פוקט הוא מוצר חדשני ומצויד בטכנולוגיה מתקדמת כדי להעניק חווית עיסוי מרהיבה לנשים. הרוקט פוקט מבית המותג המוביל Screaming O מגיע עם שלט רחוק וניתן לטעינה, מה שמאפשר שימוש נוח וגמיש.

עיקרי היתרונות של רוקט פוקט הם המנוע התחתון בעל קול נמוך והשלט הבעל 20 מצבים שונים לבחירה. המנוע התחתון מאפשר עיסוי עמוק וחודר יותר מאשר מוצרים דומים והשלט הניתן לתפעול מרחוק מאפשר בחירה בדיוק המיקום הנוח ביותר לעיסוי.

רוקט פוקט Positive Remote מגיע עם שלט אלחוטי המאפשר שימוש נוח ופרטי, גם במקלחת או באמבטיה. השלט מגוון עד 12 מטרים, מה שמאפשר שימוש תוך שמירה על הפרטיות.

בנוסף, רוקט פוקט מגיע עם מעמד טעינה המאפשר לך לשמור על סדר ולהטעין את המוצר בצורה נוחה. המעמד ניתן להתקנה על האצבע ומאפשר שימוש נוח ופשוט.

בסיכום, רוקט פוקט Positive Remote הוא מוצר מתקדם וחדשני המציע חווית עיסוי עמוקה ומרהיבה לנשים. השלט הניתן לתפעול מרחוק והמעמד הנוח לטעינה הם רק חלק מהיתרונות של מוצר זה. אז למה לא לנסות את רוקט פוקט Positive Remote ולחוות חווית עיסוי מרהיבה ומרגשת?
המוצר Rocket Pocket הוא רוקטת פוקט נטען ומגיע עם שלט רחוק מותאם אישית מהמותג המוביל Screaming O. הרוקט פוקט מציע למשתמשות את החוויה המינית המושלמת עם אפשרויות עיסוי חזקות וחדירות מרשימות שאין למוצרים דומים אחרים.

הרוקט פוקט מצויד במנוע עם רעש נמוך (Low Pitch Motor) המספק עיסוי עמוק וחדירה עם תחושה מרעננת ומרגיעה. עם 20 מצבי עיסוי שונים לבחירה, השלט הרחוק החיובי (Positive Remote) מאפשר לך לבחור בדיוק את המצב המתאים לך ולהתאים את התחושה המינית לדרישותיך האישיות.

בנוסף, השלט הרחוק מגיע עם טווח של עד 12 מטרים, המאפשר לך להשתמש במוצר לבד או לשחק בו כחלק ממשחק זוגות. הרוקט פוקט מגיע עם מעמד טעינה חכם שניתן להלביש על האצבע לשימוש נוח ונגיש.

השלט הרחוק Positive Remote עמיד במים, מה שמאפשר לך להשתמש במוצר במקלחת או באמבטיה ללא חשש. על מנת לשמור על תמיכה מיטבית ושימוש ארוך טווח, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש ולנקות את הרוקט פוקט במים נקיים וסבון לאחר השימוש. ניתן גם להשתמש בחומרי ניקוי המיועדים למוצרי מין.

אז אם את מחפשת חוויה מינית מושלמת ומרגשת, הרוקט פוקט עם השלט הרחוק Positive Remote הוא הבחירה המושלמת עבורך. מוצר איכותי, חזק ונוח בשימוש שיעניק לך עיסוי חדירה וחווית מין מרהיבה. תפני לחנות המקומית שלך כדי לקבל את הרוקט פוקט עם השלט הרחוק Positive Remote וחוותי את התענוג האמיתי.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט נטען עם שלט”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן