מידע נוסף

מותג:We-Vibe

אביזר:טבעת רטט יוקרתית

מצבים לבחירה:10 מצבים מתוכנתים מראש + אפשרויות להוספה

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

635.00

לראשונה בישראל Pivot – טבעת רטט רב פעמית מסיליקון של מותג אביזרי המין מהמובילים בעולם וי וייב.

קטגוריה:

תיאור

טבעת הרטט החדשה של מותג We-Vibe היא הטבעת המתקדמת ביותר בעולם כיום. הטבעת עשויה סיליקון ברמת האיכות הגבוהה ביותר, המאפשרת גמישות ורכות מעולה. הטבעת מספקת עמידות מירבית ומגוון מצבי רטט שניתן לתכנת באמצעות האפליקציה We-Connet, המספקת שליטה מלאה ומותאמת אישית על ההנאה שלך. כמו כן, הטבעת מספקת עיסוי עמוק ומענג יותר מהטבעות הרטט המסורתיות. חומרי היציקה המתקדמים שבהם עשויה הטבעת מאפשרים שימוש בזמן המקלחת או האמבטיה. Pivot זכתה בפרס "אביזר המין של השנה" לשנת 2018 ומגיעה עם המלצות לאחזקה ושימוש נכונים. כדאי לשים לב לחיקויים סיניים של המוצר ולוודא שאתם רוכשים את המוצר המקורי.
נוסף לכך, טבעת הרטט Pivot מציעה עיצוב מרהיב ונוחות מרבית לשימוש היומיומי. היא מתאימה לכל גודל וצורת איבר המין הגברי ומספקת חווית רטט מדהימה לשני הצדדים.

כדי להבטיח שימוש בטיחותי ונעים, מומלץ להשתמש בטבעת הרטט עם חומר סיכה מבית We-Vibe אשר מסוגל להתאים לטבעת בצורה מושלמת. הטבעת יכולה להיכנס למקלחת או לאמבטיה ללא חשש מפגיעה בפעולתה, מה שהופך אותה לאידיאלית לשימוש בזמן רגעי הרפורט שלכם.

לא רק שטבעת הרטט Pivot מספקת תחושות רטט מדהימות, אלא היא גם מציעה שליטה מלאה על ההנאה שלכם. בעזרת האפליקציה המתקדמת של We-Connect, ניתן לתכנת מצבי רטט שונים ולשלוט בהם בקלות מהטלפון הנייד שלכם. זה מאפשר לכם ליהנות מחווית מין אישית ומותאמת אישית, באופן שמתאים לכם בדיוק.

עם Pivot, תוכלו לחזק את הקשר האינטימי בינכם ולהעצים את ההנאה המינית שלכם. זהו מוצר מדהים, איכותי ומתקדם שיכול להפוך את חיי המין שלכם למרתקים ומרעננים יותר.

לסיכום, טבעת הרטט Pivot של מותג We-Vibe היא פתרון מושלם לזוגות שרוצים לחוות תחושות נוספות ואינטנסיביות ביחסיהם המיניים. בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת שלה והשליטה המלאה על ההנאה, היא מספקת חווית רטט מדהימה וייחודית. כך שתכירו את טבעת הרטט החדשה של We-Vibe ותחדשו את ההנאה המינית שלכם!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת רטט We Vibe – Pivot”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן