מידע נוסף

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

מותג:Svakom

אביזר:ויברטור נטען

מצבים לבחירה:7 מקצבי רטט | 5 עוצמות רטט - 35 מצבים

מצב רטט מיוחד:Intelligent Mode

אורך כולל:19.5 ס"מ

אורך חדירה:11.5 ס"מ

קוטר מירבי:3.7 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

זמן טעינה רגיל:1.5 שעות

זמן עבודה:2 שעות

425.00

ויברטור פרימיום נטען עשוי סיליקון ממותג אביזרי המין האמריקאי Svakom.

תיאור

ממה נעשה ויברטור פרימיום דגם Barbara של Svakom הוא מוצר מהנדסי החשמל האמריקאי המוביל בתחום מוצרי המין. הויברטור מצויד בשני מנועי רטט המספקים עיסוי ממוקד באזורים הרגישים של הגוף. הוא כולל זרוע חודרת עם בליטות ושקעים ליצירת חיכוך גדול יותר והנאה מוגברת. הויברטור מצויד בכפתורי שליטה נוחים ופשוטים שמאפשרים לבחור מבין 7 מקצבים שונים ו-35 אפשרויות רטט שונות. ישנו גם מקצב נוסף בשם Intelligent mode שפועל באמצעות לחיצה על הכפתור S ומספק עיסוי וענג מתחילה עד אורגזמה.

לשם אחזקה ושימוש תקין בויברטור, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון ולהשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. יש להניחו להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

חשוב לדעת שמוצרי המותג Svakom מומלצים לרכישה רק באתרי מסחר או בחנויות המייבאות את המוצר מספקים מורשים באירופה וארה"ב. ישנם זיופים רבים של מוצרי Svakom בעיקר באתרי המסחר הסיניים השונים.

המותג Svakom הוקם בשנת 2012 בניו יורק, ארה"ב. הוא מציג ליין מוצרים עם עיצוב מודרני ואלגנטי שזיכה אותו בפרסים רבים בתחום עיצוב. מוצרי Svakom נמכרים ביותר מ-70 מדינות ברחבי העולם.
הגרסה הפרימיום של הויברטור דגם Barbara מבית המותג האמריקאי Svakom היא אחת ממוצרי המין המתקדמים והמרהיבים ביותר בשוק היום. עיצובו המודרני והאלגנטי של הויברטור מכיל סודה מגנטית מפותחת ומתקדמת, המבטיחה חוויה מרהיבה ומותאמת אישית לכל אישה.

הויברטור Barbara מצויד בשני מנועי רטט הממוקמים בקצה הזרוע החודרת ובקצה הזרוע החיצונית. השילוב הייחודי של שני המנועים מעניק לך עיסוי ממוקד ומדויק של האזורים הרגישים ביותר. זרוע החודרת של הויברטור מעוצבת בצורה ייחודית עם בליטות ושקעים, המעניקים חיכוך גדול יותר ומגוון עניינים.

הויברטור מצויד בכפתורי שליטה נוחים ופשוטים לתפעול, המאפשרים לך לבחור מתוך 7 מקצבים שונים ובכל מקצב ישנן 5 דרגות שונות של עוצמה. בסך הכול, ישנן 35 אפשרויות רטט שונות כדי להבטיח לך חווית הנאה מותאמת אישית.

בנוסף, הויברטור מציע מקצב נוסף הנקרא "Intelligent mode" המופעל באמצעות לחיצה על הכפתור S. מקצב זה פותח במעבדות Svakom בתהליכי מחקר ממושך, בו הוסר הגירוי במהלך יחסי המין ופותח מקצב מתקדם שמתחיל בעיסוי עדין ועדין ומתקדם לעיסויים חזקים ומרהיבים יותר. המקצב המותאם אישית מבטיח חווית אורגזמה מושלמת ומהנה.

לשמירה ותחזוקה נכונה של הויברטור, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים במהלך השימוש. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ולהחזיק בתחושה נעימה ומשובחת. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון קל, וניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. יש לוודא שהויברטור מושלם טרם שימושו שוב.

חשוב לדעת כי מוצרי המותג Svakom מומלצים לרכישה רק מספקים מורשים באירופה וארה"ב או באתרי מסחר מוכרים. ישנם זיופים רבים של מוצרי Svakom בשוק, בעיקר באתרי המסחר הסיניים. כדי להבטיח את איכותם ופוטנציאל ההנאה מהמוצרים, יש לרכוש במקורות אמינים ומהימנים.

המותג Svakom הוקם בשנת 2012 בארה"ב והתפשט במהירות ברחבי העולם. המותג זכה בפרסים רבים בתחום העיצוב ובתחום אביזרי המין, והוכיח את יכולתו ליצור מוצרים ייחודיים ואיכותיים. כיום, מוצרי Svakom נמכרים ביותר מ-70 מדינות ברחבי העולם ונהנים מהצלחה רבה בקרב המשתמשים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור נטען Barbara Pink”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן