מידע נוסף

מותג:Tokidoki

אביזר:רוקט פוקט

מצבים לבחירה:מצב רטט בודד

אורך כולל:9 ס"מ

אורך חדירה:6 ס"מ

קוטר מירבי:1.7 ס"מ

עשוי מ:ABS

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:1 AAA

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

139.00

Justice – רוקט פוקט מהליין החדש והאופנתי של המותג הבריטי Tokidoki.

תיאור

רוקט פוקט מהליין החדש של המותג הבריטי Tokidoki מיועד לנשים המחפשות אביזר איכותי ומרהיב. הרוקט, בשם Black Justice, מצויד במנוע רטט חזק הנפעל באמצעות כפתור ההפעלה בבסיסו. הוא מאפשר עיסוי נקודתי של הדגדגן והנרתיק, ומציע חוויה ייחודית ומיוחדת למשתמשת. הרוקט פוקט מעוטר בציפוי מיוחד, קשיח וחלק במיוחד, המבטיח שימוש נעים ונוח. הוא עמיד לחלוטין במים, ולכן ניתן להשתמש בו גם במקלחת. Black Justice הוא הבחירה המושלמת כמתנה לבת הזוג או כאביזר איכותי למסיבת רווקות.

כדי להבטיח חוויה מרהיבה ומקסימלית בעת השימוש במוצרי המין, מומלץ ביותר להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. כך ניתן להגיע לתחושה עוצמתית ולהגביר את ההנאה. לאחר השימוש, חשוב לשטוף את הרוקט פוקט היטב עם מים נקיים וסבון קל. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש לתת לויברטור להתייבש לפני שהוא יוחזר לקופסתו.

בחירה ברוקט פוקט Black Justice היא בחירה מוצלחת ומענגת, המבטיחה שימוש נוח ונעים בכל רגע. גוון השחור המרהיב מעניק לו מראה מודרני ומנומר, המתאים לכל סגנון ואופנה. לכן, אם את מחפשת רק את הטוב ביותר, הרוקט פוקט Black Justice הוא בחירתך.
3) יש לאחסן את הרוקט פוקט במקום יבש וקריר למניעת נזקים לחומרי הפלסטיק ולארכיון את חיי המכשיר.

4) יש להימנע משימוש ברוקט פוקט במים חמים מדי או בקרבת אש כדי למנוע פגיעה בחומרי הפלסטיק ובמנוע הרטט.

5) מומלץ למרוח כמה טיפות של סיכה מין או ג'ל מין על חלק הנוקב לשיפור החוויה והנאה מקסימלית.

6) יש לבדוק את המנוע הרטט לפני כל שימוש כדי לוודא שהוא פועל בצורה תקינה ולא יש ממנו תקלות או נזקים.

7) במקרה של כל תקלה או נזק ברוקט פוקט, יש להפסיק את השימוש בו מיד ולפנות לשירות הלקוחות של המותג על מנת לקבל עזרה ותמיכה.

בסופו של דבר, הרוקט פוקט Black Justice מהווה אביזר איכותי וייחודי לנשים, שמבטיח עיסוי נקודתי מהנה ונעים. בהתאם להנחיות האחזקה והשימוש, ניתן להבטיח שהרוקט פוקט יחזיק לאורך זמן ויספק למשתמשת חוויה מרהיבה. המוצר מתאים כמתנה לבת הזוג או כאביזר איכותי למסיבת רווקות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט Tokidoki – Justice”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן