מידע נוסף

מותג:Vibe Therapy

אביזר:ויברטור פרימיום

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט | 3 מהירויות סיבוב - 21 מצבים

אורך כולל:23 ס"מ

אורך חדירה:13 ס"מ

קוטר מירבי:3.2 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:3 AAA

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

499.00

ויברטור מאלץ אורגזמה פרימיום עשוי סיליקון מסדרת הפרימיום Vibe Therapy של המותג Seven Creations.

תיאור

הויברטור פרימיום של Vibe Therapy הוא אביזר מין מעוצב מסיליקון גמיש וחלק. הוא מגיע עם 7 מצבי רטט שונים ו-3 מהירויות סיבוב, מאפשר עיסוי מרגיע ומהנה של נקודת הג'י, הדגדגן והנרתיק. הויברטור Zenith מתאים לנשים מנוסות וגם למתחילות שמחפשות חוויית שימוש נעימה ואיכותית. הוא מספק עוצמת רטט בינונית, לא חזקה מדי, עם דירוג איכות גבוהה שמבטיחה עמידות לאורך שנים.

לשמירה על הויברטור ושימוש תקין, יש להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה. לאחר השימוש, יש להסיר את הסוללות ולשטוף את הויברטור במים נקיים עם קצת סבון או באמצעות חומר ניקוי מיוחד למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להפקיר את הויברטור להתייבש לפני שהוא מוחזר לקופסא.

סדרת Vibe Therapy היא סדרה פרימיום של חברת Seven Creations. הסדרה מציעה מגוון אביזרי מין איכותיים לנשים, במחיר נוח יחסית. המוצרים בסדרה מיוצרים מסיליקון באיכות גבוהה ומצוידים במנועי רטט חסכוניים שמאפשרים שימוש ממושך.
אחזקה ושימוש:
בזמן השימוש בויברטור פרימיום זה מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים כדי להבטיח הנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה ככל האפשר.

לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הויברטור במים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן, יש לאחר הניקוי להניח לויברטור להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

על הסדרה:
סדרת Vibe Therapy היא אחת מסדרות הפרימיום של חברת Seven Creations, הידועה באיכות המוצרים שלה. סדרה זו מציעה מגוון אביזרי מין איכותיים לנשים, המתאימים לנשים המחפשות אביזר איכותי במחיר נמוך יחסית. בסדרה זו נעשה שימוש נרחב בסיליקון באיכות גבוהה ובמנועי רטט חסכוניים, המתאימים במיוחד לשימוש ממושך ועמידות לאורך שנים.


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פרימיום Zenith Purple”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן