מידע נוסף

מותג:Vibe Therapy

אביזר:ויברטור פרימיום לחדירה

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט

אורך כולל:23 ס"מ

אורך חדירה:17 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:2 AA

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

399.00

ויברטור איכותי לחדירה עשוי סיליקון מסדרת הפרימיום Vibe Therapy של המוצג Seven Creations.

המלאי אזל

תיאור

ויברטור איכותי המגיע כחלק מסדרת הפרימיום של Vibe Therapy. הויברטור עשוי סיליקון ומגיע עם 7 מצבי רטט שונים. מנוע הויברטור ממוקם בקצה הויברטור, מה שמאפשר לתחושת הרטט להתרכז בתוך הגוף בזמן השימוש. בנוסף, הויברטור עיצובו באופן מיוחד עם בליטות להגברת ההנאה בזמן החדירה וקצה בולט לגישה נוחה לנקודת הג'י. הויברטור גם גמיש לנוחות מירבית ועמיד במים, מה שמאפשר שימוש בו במקלחת ובאמבטיה.

לשמירה על הויברטור במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. לאחר השימוש, יש להסיר את הסוללות ולשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון עדין או בחומר ניקוי מיוחד למוצרי מין. יש להתיז את הויברטור להתייבש לפני שהוא יישוב בחזרה לקופסא.

הסדרה Vibe Therapy היא חלק ממוצרי הפרימיום של Seven Creations. הסדרה מציעה מגוון אביזרי מין איכותיים לנשים במחיר נוח יחסית. המוצרים בסדרה מיוצרים מסיליקון באיכות גבוהה ומגיעים עם מנועי רטט חסכוניים, המאפשרים שימוש ממושך ונוח יותר.
אחזקה ושימוש:
בזמן השימוש בויברטור Zest מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. יש למרוח כמות מספיקה של חומר סיכה על גבי הויברטור לפני השימוש ולמרוח מחדש במידת הצורך במהלך השימוש. חשוב לשים לב לא להשתמש במשחת חומרי סיכה המכילים שמן או סיליקון, שכן יכולים לגרום לפגיעה באיכות הסיליקון.

לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור בעזרת מים נקיים וקצת סבון עד להסרת כל עקבות החומרי סיכה. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. חשוב לא לשקשק את הויברטור בזמן הניקוי ולא לטבול את חלק המנוע במים, שכן יכול לגרום לתקלות.

לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור על מגש נקי ולהשאירו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא. חשוב לא לאחסן את הויברטור במקום חם ולח, ולהימנע ממגע עם חומרי סיכה או פלסטיקים אחרים שעשויים לגרום לנזקים.

על הסדרה:
סדרת Vibe Therapy הינה אחת מסדרות הפרימיום של חברת Seven Creations הותיקה. סדרה זו כוללת מגוון אביזרי מין איכותיים לנשים ומיועדת לנשים המחפשות אביזר איכותי במחיר לא גבוה יחסית. בסדרת מוצרים זו יש שימוש נרחב בסיליקון באיכות גבוהה ומנועי רטט חסכוניים ביוחסים לשימוש ממושך יותר ביחס למתחרים. המוצרים מעוצבים לפי רגעי הנאה ותאוריות רפורמות ועוברים בדיקה קפדנית לפני שהם מגיעים לשוק. סדרת Vibe Therapy מציעה אביזרי מין ייחודיים שימים לגרום לך להרגיש נשית, משוחררת ומופנמת באותו זמן. המוצרים מעניקים תחושה חדשה ומרעננת ומתאימים לשימוש בלעדי או עם השותף. הם נותנים אפשרות לחוויה איכותית ומרתקת ומתאימים לכל סוגי הנשים. הם נועדו להבטיח חוויה פיזית ורגשית מקסימלית בזמן השימוש ומתאימים לשימוש במקום פרטי או במקום ציבורי בכל סביבה.


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור לחדירה Zest Blue”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן