מידע נוסף

מותג:Vibe Therapy

אביזר:ויברטור לחדירה

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט

אורך כולל:23.5 ס"N

אורך חדירה:17.8 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:2 AA

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

499.00

ויברטור איכותי לחדירה עשוי סיליקון מסדרת הפרימיום Vibe Therapy של המותג Seven Creations.

המלאי אזל

תיאור

סדרת הויברטורים Vibe Therapy מבית Seven Creations היא סדרה פרימיום של אביזרי מין איכותיים ומעוצבים במיוחד לנשים. אחד מהמוצרים בסדרה הוא הויברטור Serene, שעשוי סיליקון איכותי ומצויד ב-7 מצבי רטט שונים. המנוע של הויברטור ממוקם קרוב לקצה הויברטור, כך שעוצמת הרטט מתרכזת בתוך הויברטור בזמן השימוש. הויברטור עוצב עם בליטות להגברת ההנאה בזמן החדירה וקצה בולט לגישה נוחה לנקודת הג'י. כמו כן, הויברטור גמיש ועמיד במים, מה שמאפשר שימוש בו בחדשות ובאמבטיה.

לתחזוקה ושימוש תקין של הויברטור, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים, כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון עדין או בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין. יש להסיר את הסוללות מהויברטור לפני הניקוי, ולהניח לויברטור להתייבש לטרם החזרתו לקופסא.

סדרת Vibe Therapy מציעה מגוון רחב של אביזרי מין איכותיים לנשים במחירים נוחים. הסדרה משתמשת בסיליקון איכותי ובמנועי רטט חסכוניים, המאפשרים שימוש ממושך ונוח.
אחזקה ושימוש: בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. כדי לשמור על הויברטור של Vibe Therapy במצב הטוב ביותר ולהאריך את חיי המוצר, יש לקחת בחשבון את ההנחיות הבאות:

1) לפני ואחרי כל שימוש, יש לנקות את הויברטור בעדינות בעזרת מים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. יש לשטוף היטב את כל חלקיו של הויברטור ולוודא שאין נותרים שאריות של חומרי סיכה או סבון. לאחר מכן, יש למחות את הויברטור יבש עם מגבת נקייה ולהניחו ליבוש על משטח נקי עד שהוא יבש לחלוטין.

2) יש להימנע משימוש בחומרי ניקוי פתלתלים, חומרי חיטוי כימיים או חומרי ניקוי המכילים אלכוהול, מהם ייתכן ויהיה נזק לחומרי הסיליקון של הויברטור.

3) כדי לשמור על הויברטור מאורך זמן רב ולמנוע תקלות עתידיות, יש לאחסן אותו במקום יבש וקריר ללא חשיפה לשמש ישירה או לחום גבוה.

4) יש להשתמש בויברטור בצורה נכונה ולא להפעילו במהירות יתרה או בכוח חזק, כך שלא ייגרם נזק למנוע רטט או לחומרי הסיליקון.

על הסדרה: סדרת Vibe Therapy הינה אחת מסדרות הפרימיום של חברת Seven Creations הותיקה. סדרה זו כוללת מגוון אביזרי מין איכותיים לנשים ומיועדת לנשים המחפשות אביזר איכותי במחיר לא גבוה יחסית. בסדרת מוצרים זו יש שימוש נרחב בסיליקון באיכות גבוהה ומנועי רטט חסכוניים ביוחסה לשימוש ממושך יותר ביחס למתחרים.


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור לחדירה Serene Purple”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן