מידע נוסף

מותג:Vibe Therapy

אביזר:ויברטור פרימיום לחדירה

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט

אורך כולל:23 ס"מ

אורך חדירה:17 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:2 AA

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

399.00

ויברטור איכותי לחדירה עשוי סיליקון מסדרת הפרימיום Vibe Therapy של המותג Seven Creations.

המלאי אזל

תיאור

ויברטור איכותי מבית Vibe Therapy הוא אביזר מין פרימיום העשוי מסיליקון איכותי. הויברטור מגוון ב-7 מצבי רטט שונים, המופקים על ידי מנוע חזק הממוקם קרוב לקצה. התכונה הזו מאפשרת לויברטור להתרכז בעוצמת הרטט בתוך הגוף במהלך החדירה או הדגדוג. הוא מעוצב בצורה ייחודית כדי להגביר את הנאה במהלך החדירה ויש לו קצה בולט לגישה נוחה לנקודת ה-G. הויברטור גם גמיש ועמיד במים, מה שהופך אותו למתאים לשימוש במקלחת או באמבטיה.

בכדי לשמור על הויברטור במצב הטוב ביותר, חשוב לעקוב אחרי ההוראות הבאות:
1) מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש כדי להשיג הנאה מירבית ולהגביר את התחושות.
2) לאחר השימוש, יש להוציא את הסוללות ולשטוף את הויברטור במים נקיים ומעט סבון, או להשתמש בחומר ניקוי מיוחד למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להשאיר את הויברטור להתייבש לפני שמחזירים אותו לקופסא.

סדרת Vibe Therapy היא סדרה מובילה של מוצרי מין מבית Seven Creations. הסדרה כוללת מגוון רחב של אביזרי מין איכותיים לנשים, במחיר שאין לו תחרות בשוק. בסדרה משתמשים בסיליקון איכותי ומנועי רטט חסכוניים לשימוש ממושך ומרובה עוצמה.
נכון נועה! האם יש משהו מסוים שתרצי שאספר עליו במאמר?

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור לחדירה Mantra White”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן